Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDex + Blowen

Dex + Blowen

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eey iedereen,

hebben mensen hier ervaring met DexAmphetamine in combinatie met blowen?
Ik krijg het binnekort (volgende week gesprek met de arts) hoogstwaarschijnlijk voorgeschreven voor m'n ADHD maar ben wel benieuwd hoe het combineert met wiet, aangezien ik van pep wel goede ervaringen gehoord heb met de combi met wiet.

alvast bedankt,

Peter
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#2
aangezien je aan ADHD leidt, denk ik niet dat je hetzelfde pep-effect krijgt als iemand die daar niet aan leidt...
ergens gelezen hier, dacht ik, dat een ADHD-er juist vele rustiger wordt van pep

persoonlijk vind ik het zalig speed+wiet :)
overdreven scherp en strak staan + tegelijkertijd alles NOG BETER kunnen verwoorden en analyseren door het geestverruimende effect van wiet
het sloom gevoel van wiet waardoor iedereen kan zien dat je stoned bent, valt volledig weg :grin:

enjoy (hopelijk)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik dex op heb word ik niet meer stoned, de behoefte om te blowen gaat bij mij ook helemaal weg.....

:wave:
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#4
dex

heb ook al eens gedaan maar ik voelde alleen niets speciaals door de combinatie ik werd gewoon high
j
jessietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
2de post en ik val nu al in herhaling..

bij spacecake, is mijn ervaring, heft de cake de werking van de dexamfetamine op...
kheb meer dan een week weer moeten opbouwen..
zelfs het kleine stukje met koninginnedag... ben alweer een week aan het opruimen en nog niks gestudeerd..

persoonlijk raad ik het af... maar dat kan voor iedereen anders zijn..
je gaat er iig niet dood aan... en das altijd een leuke bijkomstigheid.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."