Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Euh... een jaar na dato maargoed.. wat ik merk met dexamfetamine en spacecake is dat de cake de dex opheft.. dus stonert... misschien zou het beter werken als je niet zoveel zou blowen.. (of misschien ben ik gewoon een mietje en zoek elk excuus om niet te studeren...)"
"Hija Ik vroeg mij af of er hier ad(h)d'ers zijn die dexamfetamine gebruiken en weleens paddo's hebben gebruikt. Punt is dat bij mij de werking van de dex opgeheven word als k weed oid gebruik en ik vroeg me dus af hoe dat zat met paddo's. (ga het gebruiken op een motorweekend maar zonder medicatie ben k echt een gevaar op de weg.. met ook..maar net iets minder..) Sanks.. ps. belachelijk veel ad(h)d'ers hier trouwens.. humor"
"2de post en ik val nu al in herhaling.. bij spacecake, is mijn ervaring, heft de cake de werking van de dexamfetamine op... kheb meer dan een week weer moeten opbouwen.. zelfs het kleine stukje met koninginnedag... ben alweer een week aan het opruimen en nog niks gestudeerd.. persoonlijk raad ik het af... maar dat kan voor iedereen anders zijn.. je gaat er iig niet dood aan... en das altijd een leuke bijkomstigheid."