Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValium in een stickie...

Valium in een stickie...

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fonzieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo nu en dan slik weleens een valiumpje van 10 mg en dat werkt opzich best...
Maar laatst las ik dat het schijnt dat je het ook kunt roken in een hasjpijpje.
Heeft iemand ervaring met het roken van diazepam?
Is het aan te raden om het met een pijpje te roken of kan je het ook in je joint gooien (of met een waterpijp of iets dergelijks)?

Ben gewoon ff benieuwd dus...please let me know

grtz :wave:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je nu eens in de rechterbovenhoek van het forum kijkt hè? Dat wordt hier de 'zoekfunctie' genoemd. Als je daar nou eens 'valium roken' intypt en druk daarna op de knop 'zoeken' drukt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of je het kan roken durf ik je niet te zeggen, het zou vast wel kunnen. Maar iets wat in pilvorm aangeboden wordt, zou ik ook gewoon oraal nemen. Pillen zijn naar mijn inziens om gewoon oraal in te nemen, en bv niet te gaan roken / snuiven. In pillen zit veel meer dan alleen maar de werkzame stof, en ik weet bv niet wat er gebeurd als je bindmiddelen gaat roken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb wel is gelezen dat het kan ja. De mensen die dat deden hadden em veel harder te pakken.
Maar idd ik zou het ook niet roken, pillen zijn er om te slikken anders was er wel rookbare valium en zitten meer stoffen in die je misschien niet in je longen wilt hebben.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marten! zei:
Als je nu eens in de rechterbovenhoek van het forum kijkt hè? Dat wordt hier de 'zoekfunctie' genoemd. Als je daar nou eens 'valium roken' intypt en druk daarna op de knop 'zoeken' drukt.
Klik om te vergroten...

Hij heeft gelijk, dus ik zou eigenlijk niet moeten reageren máááár:

Hoe fout het ook is, ik heb het wel eens geprobeerd met een oxazepam :P

Zeefje in de pijp, zooi verkruimelen, zooi in de pijp en teugen maar. Had geen enkele effect, en wat er achter bleef was een zwarte teer achtige substantie, nogal plakkerig dus. Geen effect. Oxazepam verpest :cry:

In een stickie geef ik het weinig kans tenzei je benzodiazepine in kristalvorm hebt :hearteyes: blijkt namelijk te bestaan...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Heb wel is gelezen dat het kan ja. De mensen die dat deden hadden em veel harder te pakken.
Maar idd ik zou het ook niet roken, pillen zijn er om te slikken anders was er wel rookbare valium en zitten meer stoffen in die je misschien niet in je longen wilt hebben.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk niet, je gaat mensen als geneesmiddel toch geen rookbare valium voorschrijven, dat werkt toch nadelig voor hun gezondheid in vergelijking met slikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."