Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgroene flitsen

groene flitsen

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
En misschien ff naar je dosis kijken de volgende keer? :wink: Less is more.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flitsen in je hoofd kunnen voorkomen na gebruik en zijn vooral een teken van verstoring van je Serotoninesysteem. De precieze oorzaak weet ik niet maar ik weet wel dat het voornamelijk voorkomt bij overmatig gebruik.

Hoe vaak gebruik je? En welke dosis?
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#3
goeie dag.
als ik xtc pak dan krijg ik soms als ik daarna in mn bed lig met ogen dicht een soort van groene flits. t lijkt wel onweer.
das dan maar 1 of 2 keer. en voel er niets van.
nu had ik het toen het bijna was uitgewerkt met ogen open
.
heeft iemand dit ooit mee gemaakt of kent het?
groeten anoniem
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het ligt misschien aan de hoeveelheid mdma die je hebt gehad? Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen bij een (te) hoge dosering dingen gingen zien die er niet zijn dus het kan daaraan liggen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skirre zei:
Het ligt misschien aan de hoeveelheid mdma die je hebt gehad? Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen bij een (te) hoge dosering dingen gingen zien die er niet zijn dus het kan daaraan liggen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad zou net als je in het andere topic beschreef een goede pauze houden ook van speed coke etc.

Hoeveelheid speelt een grote rol. Is een teken om wat minder frequent aan de dope te gaan.
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#6
het zou idd kunnen dat ik vanaf de 1e keer dat ik mdma pakte altijd een te hoge dosis nam ik heb die schokjes eigenlijk al sinds de 1e paar keren dat ik t pakte :) maar goed ik zal maar eens een lange pauze houde
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Flitsen in je hoofd kunnen voorkomen na gebruik en zijn vooral een teken van verstoring van je Serotoninesysteem. De precieze oorzaak weet ik niet maar ik weet wel dat het voornamelijk voorkomt bij overmatig gebruik.

Hoe vaak gebruik je? En welke dosis?
Klik om te vergroten...

Heb het zelf ook meegemaakt, had teveel MDMA op zonder enige tolerantie. (viewtopic.php?f=3&t=45839 <- Lol, eerste post op 't forum)
Pas je dosis aan de volgende keer, doseer verstandig bij en neem niet teveel. Neem de dagen daarna gewoon goed rust, dan gaat het vanzelf over. Hou je pauzes van 3 maanden, of laat het helemaal links liggen voor een tijdje.

Men denkt dat dit komt omdat het serotonine systeem in de war is. Het komt in ieder geval alleen maar voor bij overmatig gebruik.
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ok de laatste keer was dus in dec 2013 en de 1e keer weer in mei 2014. en toen kreeg ik ook 2flitsen alleen dit wel na het was uitgewerkt tijdens rust zeg maar ik heb de volgende dag daar geen last meer van. dosis toen was 2x 160 ik heb het eigenlijk al vanaf de 1e x dat ik me herinner. d8 altijd dat het normaal was.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je er gewoon gevoelig voor bent. 320mg is te veel, maar niet extreem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."