Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mod knipje.. Ik moet van de GHB afkicken. Aan de redactie /moderator: Ik weet dat je niet naar online sources mag vragen. Maar ik moet van de GHB af. Ben al 1 keer afgekickt met Diazepam en dat ging goed. Ik tril alweer heel erg en ben bang voor een 2e psychose, die schijn je met 50% kans te kunnen overleven. Alle instanties heb ik al geprobeerd: Iriszorg, Gelderse Roos e.d. Niemand wil me op dit moment helpen en de wachttijd is 3 weken en dat red ik niet. Als jullie een knip ben ik jullie ook eeuwig danbaar."