Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen week na XTC-gebruik: veel pijn in kaak

Een week na XTC-gebruik: veel pijn in kaak

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat vindt ik eerlijk gezegd niet zo heel gek als je nokkie bent geslagen op je kaak. Misschien is het verstandig om er eventjes een fototje van te laten maken in het ziekenhuis?
P
PoloPolo16Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

Ik heb nu bijna een week geleden (vorige week zaterdagavond) een XTC-pil gehad. De groene partyflock (220mg), daar heb een kwartje van gehad, dus ongeveer 55 mg.

Ik kreeg tijdens het 'leip-zijn' toch wel meer last van mijn kaken dan eerder tijdens het gebruik van XTC. Ik heb er vorige week zaterdag ook klap tegenaan gekregen van iemand.

Nu is het een week later, en mijn kaak doet nog steeds erg pijn. Ook bij het openen van mijn mond doet het boven in mijn nek (onder mijn kin) erg pijn. Het is net een heel erg aangespannen, pijnlijk gevoel.

Wie weet hoe dit kan, of waar het door komt? Wat kan ik er eventueel aan doen?

Ik hoor graag snel van iemand.

Maurice
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien heb je een kneuzing of breuk in je kaak?
Van het gebruik van xtc zal het niet zijn, dat is alleen spierpijn en dat is na een paar dagen altijd wel over

EDIT: je kan er even mee naar de huisarts, misschien dat die je doorverwijsd naar het ziekenhuis
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komt inderdaad zeker niet van de XTC, maar een klap tegen je kaak... ja dat kan wel ff zeer doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."