Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik heb nu bijna een week geleden (vorige week zaterdagavond) een XTC-pil gehad. De groene partyflock (220mg), daar heb een kwartje van gehad, dus ongeveer 55 mg. Ik kreeg tijdens het 'leip-zijn' toch wel meer last van mijn kaken dan eerder tijdens het gebruik van XTC. Ik heb er vorige week zaterdag ook klap tegenaan gekregen van iemand. Nu is het een week later, en mijn kaak doet nog steeds erg pijn. Ook bij het openen van mijn mond doet het boven in mijn nek (onder mijn kin) erg pijn. Het is net een heel erg aangespannen, pijnlijk gevoel. Wie weet hoe dit kan, of waar het door komt? Wat kan ik er eventueel aan doen? Ik hoor graag snel van iemand. Maurice"
"Gisteravond heb ik xtc gehad. Ik had toen bij iemand thuis ruzie gekregen met een vriend van me tijdens mn trip. Hij sloeg tegen mn slaap en viel neer. Ik zag sterretjes en een piep in mn oor toen ik wakker werd. Heeft dit te maken met de xtc? Dat je dan sneller knockie gaat? En is dat ook gevaarlijker dan?"
"Ik ben van plan vanavond XTC te nemen. Een pil van 100 mg. Ik heb vanochtend rond 10 uur mn concerta ingenomen. Is het dan gevaarlijk om vanavond die XTC in te nemen? Wat kan er dan fout gaan?"
"Hallo, Ik ben een jongen van 16 jaar en heb zaterdagavond voor de eerste keer 2 XTC-pillen genomen.. Na een tijdje begon ik het te voelen maar eerst was ik doodsbang. Ik vond het echt zo leuk en fijn toen hij was ingewerkt, ik zag van alles en kon alles wat ik wou. Maar de volgende dag hoorde ik dat inmiddels de hele stad hier het weet. Nu ben ik doodsbang wat er op school morgen gezegd gaat worden en wat de reacties zijn.. Ook is er een probleem dat ik nu de sterkte neiging heb om binnenkort weer XTC te gebruiken. Heeft iemand tips voor de 2 bovenstaande dingen? Hoe ik daarmee het beste om kan gaan."
"Hallo, Ik heb net deze XTC van een vriend gekocht, weet iemand of dit wel echt XTC kan zijn? Ik dacht altijd dat XTC altijd groter was. Het is een half en een kwartje, logotje kan ik niet zien. Heeft iemand deze wel is gebruikt, of herkent deze pil? Kan het ook Ritalin of iets dergelijks zijn?"
"Fool zei: Het was misschien verstandiger geweest om je concerta niet in te nemen, maar als je hem zo inneemt dat de concerta is uitgewerkt(10-12 uur na inname) kan er weinig misgaan. Methylfenidaat met MDMA combineren zal ervoor zorgen dat je meer dopamine/norefrindrine in je hersenen krijgt waardoor je sneller strak zult staan. Aangezien methylfenidaat je serotonine-systeem gelukkig met rust laat hoef je je niet druk te maken over het serotoninesyndroom, enkel over je hart en bloedvaten. Als je niet te grof gaat doseren zal het niet heel veel uitmaken, luister gewoon naar je lichaam. Edit) Houd je er rekening mee dat je volgens dit topic er nog lang geen 3 maanden tussen je gebruik hebt laten zitten? Dat is wel iets te snel achter elkaar voor een 16-jarige. Klik om te vergroten... Ik snap het. Maar als ik hem vanavond om 9 uur ongeveer in neem kan het wel? En een dosering van 100 mg.. Is dat te veel?"
"Weet iemand hier hoeveel mg MDMA er in de blauwe spiderman / superman pil zit? Een fototje met een pil die ik nu heb: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik wou vanavond tijdens Koningsdag op een feest het in gaan nemen. Ik wou er 1 innemen. Zou dit niet te veel zijn?"