#1
Één keertje zal niet zoveel schade maken, maar het is toch veel beter om daarna weer met een schone lei verder te gaan? Je blijft anders wel steeds 'iets' achterlopen met een verminderd effect en 'iets' meer schade.
Remotay zei:Klein beetje offtopic, Ik heb nog 2C-B liggen en wil die volgende week zaterdag nemen, zal dit het herstelproces van de door XTC aangetaste delen vertragen? Of heeft dit er niks mee te maken?
Susanne zei:Ik denk dat je prima zal gaan, in twee maanden tijd maakt je lichaam echt superveel serotonine. Sowieso was de voorraad bij je eerste keer nog helemaal vol (dat kan schelen). Ikzelf gebruik ongeveer elke maand en ik ga nog steeds superlekker (ik geef toe, iets minder dan in het begin maar het is voor mij nog steeds de moeite waard) dus ik vind 3 maanden een beetje overdreven. Maar dat is natuurlijk wel het beste. Veel plezier in ieder geval!
Het gaat dan ook niet alleen op de volledige effecten ervaren, maar ook om het feit dat je je hersenen ongelofelijk aan het slopen bent met alle risico's van dien. Deze gevolgen merk je pas later, dus je kunt niet zeggen dat je gaat stoppen 'zodra ik er last van krijg', dan ben je te laat.Susanne zei:Ik denk dat je prima zal gaan, in twee maanden tijd maakt je lichaam echt superveel serotonine. Sowieso was de voorraad bij je eerste keer nog helemaal vol (dat kan schelen). Ikzelf gebruik ongeveer elke maand en ik ga nog steeds superlekker (ik geef toe, iets minder dan in het begin maar het is voor mij nog steeds de moeite waard) dus ik vind 3 maanden een beetje overdreven. Maar dat is natuurlijk wel het beste. Veel plezier in ieder geval!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."