#1
Tja, dat doet de media nou eenmaal, ze kijken alleen naar het feit dat er XTC in het spel was en niet naar de achterliggende symptomen of naar de situatie in het algemeen. Men gaat zelden dood door een vergiftiging van MDMA, ze gaan eerder dood door de bijwerkingen die het brengt, waar ze dan onvoorzichtig mee omspringen.