#1
Klinkt me wel bekend in de oren, dat is gewoon een beetje het ongemakkelijke gevoel van de coming-up. Hier valt vrij weinig aan te doen en waarschijnlijk zul je er de volgende keren ook wel last van hebben. Ik vind het zelf altijd wel fijn om eventjes rustig te gaan zitten, maar anderen zweren erbij om er niet meer mee bezig te zijn en lekker te gaan dansen en te vergeten dat je net een pilletje hebt geslikt.