Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekerig voor 2 minuten?

Paniekerig voor 2 minuten?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt me wel bekend in de oren, dat is gewoon een beetje het ongemakkelijke gevoel van de coming-up. Hier valt vrij weinig aan te doen en waarschijnlijk zul je er de volgende keren ook wel last van hebben. Ik vind het zelf altijd wel fijn om eventjes rustig te gaan zitten, maar anderen zweren erbij om er niet meer mee bezig te zijn en lekker te gaan dansen en te vergeten dat je net een pilletje hebt geslikt.
X
XennLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee iedereen hier :)!

Ik heb nu zelf twee keer XTC gebruikt, de eerste keer was het bij een technofeestje en de tweede keer eergisteren bij een festival. De eerste keer heb ik over een hele avond 1.5 pil gebruikt, en was toen zeer hard gegaan (190mg). Dit wou ik voorkomen door minder te nemen uiteraard, zondag heb ik dan ook maar twee kwartjes genomen(220mg). Innemen gaat zonder problemen. Ik twijfel er niet over, en heb goede research gedaan. Als ik bij pak, en die eenmaal in begin te werken, zoals ik zondag had, begin ik ineens een beetje paniekerig te worden en krijg het spontaan bloedheet. Meestal doe ik even m'n gezicht nat maken, omdat ik het idee heb dat het werkt. Dit paniekerige gevoel duurt echter maar een minuut of twee en kan ik daarna gewoon rustig verder genieten van het gevoel.

Dit was dus zowel de eerste keer als tweede keer gebeurt, en vraag mij af of ik iets kan doen om te veranderen?

Groet,
Xenn
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, het paniekerige gevoel is herkenbaar, ik had het de eerste paar keer ook. Als je plotseling een klapje krijgt door het MDMA, kan dat inderdaad voorkomen. Na een paar keer had ik dat niet meer, ik weet alleen niet hoe. Misschien omdat ik het gewend was? Als het maar 1 a 2 minuten duurt zou ik het gewoon voor lief nemen, je weet dat het er is en je weet dat je het kan tegengaan, dus het hoeft geen problemen op te leveren.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xenn zei:
dan voel ik me minder gek :P
Klik om te vergroten...

Dat hoeft sowieso niet :wink:
Het zijn gewoon hele extreme middelen die je naar binnen werkt en iedereen reageert hier anders op. Dat jij een bepaalt gevoel hebt bij het slikken van xtc maakt je niet raar, ik denk dat heel veel mensen wel hun aparte dingetjes hebben bij het gebruik van xtc.

Denk ook dat dit wel overgaat als je het iets vaker hebt gebruikt.
X
XennLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha nouja, laten we het hopen dat het overgaat, toch?
Het blijft in ieder geval elke keer een hele beleving haha.
X
XennLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks voor de reacties :)!
Ik zal de volgende keer wel eventjes gaan zitten dan, misschien werkt dat ja.
Gelukkig ben ik niet de enige die dit dan heeft, dan voel ik me minder gek :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."