Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzos over tijd.

Benzos over tijd.

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb enkele xanax gevonden ik heb wel 20 tabletjes van 0.5mg.
En nog andere pilletjes, dizapen en codeine.

Maar deze is de vervaldatum 2006. Kan dit erg.
Of zit het net als andere sommige drugs dat de kwaliteit zakt of is dit echt schadelijk ?.

En wat is de aangeraden dosis van xanax ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
begin januari, eind januari? Ik weet wel dat medicatie langer houdbaarder is dan op de vervaldatum staat. Hoelang echter weet ik niet zeker.
Aanbevolen dosis, begin eens met 1.0 a 1.5 en kijk hoe je je erbij voelt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Persoonlijk doe ik niet zo moeilijk over luchtdicht verpakte pillen die over datum zijn.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nja ik heb xanax van expires : 01/2003.
Codeine : 01/2005.

En ik had nog een vraagje ik heb erg kleine witte pilletjes met een breuklijn.
Ze zijn 1mg maar ik ben de naam vergeten. ze zaten in een glazen flesje.
Iets met clozax.. en nog iets.?

mvg.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Van de dingen die je noemt is diazepam wel het leukste vind ik, neem 10 mg of max 20 mg en je voelt je zeeeeer rilext. Codeine is nog de minst boeiende naar mijn idee. Heb er eens 4 van 10 mg genomen. Ik werd er wel wat duffig sloom en lacherig van, maar veel meer ook niet. xanax vind ik ook minder interessant dan diazepam, maar wel weer leuker dan codeine :grin: Van Xanax zou ik 2 mg nemen, als je het neemt.

Diazepam :rock:


p.s. De houdbaarheid kan ik je eigenlijk niets over melden.

edit: Zie net dat je het niet over dizapen hebt i.p.v. diazepam, daar ben ik niet bekend mee :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
in mijn ervaring weken de meeste goed verpakte pillen die over datum zijn gewoon nog hoor. Laatst nog nitrazepam uit 2005 gevodnen en opgegeten. Denk niet dat het echt kwaad kan, is niet alsof het gaat schimmelen zoals met voedsel ofzo. Het ergste wat je kan overkomen is dat het niet werkt denk ik
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankje; dan zal ik 2mg xanax eens proberenIk heb veel over xanax gezocht maar ik weet dat het rustgevend werkt; houdt angst en agressie en paniekaanvallen tegen.

Kan iemand me vertellen wat je juist voelt ; slaperig, buzz, lacherig ?.
En kan je er van slapen, werkt het uit etc.

mvg.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
2mg xanax is veel om te beginnen hoor...

Zo 123 uit mijn hoofd heeft het een half-life van 30 uur, en is de voornaamste werking de anxilotische... Maar voor iemand die geen benzo's gewend is zal het wel werken als prima slaapmiddel, 0,5-1mg is namelijk normale dosis.

Effect is voornamelijk gevoelloos / emotieloos, niets zal je nog interesseren, zeer neutraal gevoel. Dat is het voornaamste doel van benzo's. Heb zelf ook vaker xanax genomen. De enige benzo waarvan ik tot nu toe een ander gevoel kreeg, een gelukszalig supergevoel, was 20mg luq cap temazepam. Maargoed. Hoop dat je er wat aan hebt.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan melden dat de xanax me goed bevallen is. Hij verliep in 2003 maar hij werkte nog perfect.
Heb 1.5mg genomen, na half uurtje begon het te werken, net dronken gevoel, slappe benen je kunt niet meer degelijk op je benen staan, je stem wordt anders echt chill.
Ik heb echt goed geslapen erna.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welkom in de wondere wereld van de benzo's :hearteyes:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spor zei:
Welkom in de wondere wereld van de benzo's :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha :hearteyes: ik begrijp je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."