#1
Fluvoxamine werkt ook op de serotonine receptoren, dus niet vreemd dat je er niet(s) van merkt. Als ik jou was zou ik even wachten met MDMA tot je afgebouwd bent met de fluvoxamine. Is slechts mijn advies!
vraagteken zei:ik slik wellbutrin xr..
ik gebruik het pas een week maar wil er mee stoppen..
heeft iemand enig idee of dit samen kan met xtc..
ik gebruik het pas een week dus lijk me sterk dat er iets ernsig gebeurt..
en zowiezoo die kans is er altijd..
kan ik er ook gewoon zomaar mee stoppen met die medicijnen.. want de bijwerkingen zijn niet zoo fijn.. ik gebruik het niet lang.. of moet ik het toch afbouwen...?
http://nl.wikipedia.org/wiki/BupropionBupropion is een antidepressivum dat werkt als selectieve remmer van de neuronale heropname van catecholamines (noradrenaline en dopamine) met een minimaal effect op de heropname van serotonine.
De chemische structuur is verwant met die van amfetamine
Het serotoninesyndroom is een vergiftiging met serotonine door gebruik van medicijnen die de serotonine-spiegel verhogen. Het syndroom wordt meestal veroorzaakt door minimaal twee geneesmiddelen die de serotonine-spiegel verhogen, waarvan minimaal één SSRI of MAO-remmer. Kort na het verhogen van de dosis of na toevoegen van een tweede serotonerg middel kan het syndroom ontstaan. Veel artsen in Nederland kennen het serotoninesyndroom niet goed en hebben hierdoor moeite met het herkennen van de symptomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."