#1
Blijkbaar is dit een heel moeilijke vraag 


leipebaviaan zei:Magnesium is toch gewoon een spierverslappend middel. Je kan het gebruiken tegen de fysieke ongemakken van strak staan. (rond zwaaiende kaak etc.)
nu wordt het wachten op een volgende inname max 180mg ik weeg 75 dus dat word een mooie trip en hopelijk dan zonder dip. Mensen hier nog ervaring mee?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."