Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinternet apotheken

internet apotheken

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

ff een vraagje: ik gebruik geen drugs, ik rook niet eens; maar gebruik zo nu en dan ritalin om beter te kunnen focussen op mijn studie.... Ik kocht regelmatig bij een internet apotheek, maar deze bleek - naar ik later vernam - gevestigd te zijn in Iran.

Nu ga ik dit jaar een paar weken naar de Verenigde Staten en het staat niet zo chique op je creditcard dat je spullies hebt gekocht in dat land. (gezien de politieke situatie).

Weet iemand hier een internetapotheek die niet al te duur is en in een enigszins Westers land gevestigd is???

Alvast bedankt!
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lang leve nep pillen.

beter haal je officiele medicijnen uit nederland
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap je probleem niet. Je doet alsof ze je in de V.S. beperkingen op zullen leggen als ze ontdekken dat je in Iran gekocht hebt. Je bent vrij om te kopen waar je wil toch? :P

Als die apotheek in Iran je altijd goed en betrouwbaar spul heeft geleverd, is er in mijn ogen geen vuiltje aan de lucht.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
..Maar het mag natuurlijk niet, prescription drugs op internet bestellen.. als het dan ook nog uit Iran komt :grin: Al betwijfel ik of ze al je cc aankopen eerst checken voordat je het land in mag?

Er zijn weinig betrouwbare internetapotheken in westerse landen die dergelijke middelen verkopen, ze zijn er maar je moet erg goed zoeken om het kaf van het koren te scheiden.

Misschien kun je via een andere manier, zoals Western Union - die niet te traceren is - betalen?
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Martijn. zei:
Ik snap je probleem niet. Je doet alsof ze je in de V.S. beperkingen op zullen leggen als ze ontdekken dat je in Iran gekocht hebt. Je bent vrij om te kopen waar je wil toch? :P

Als die apotheek in Iran je altijd goed en betrouwbaar spul heeft geleverd, is er in mijn ogen geen vuiltje aan de lucht.
Klik om te vergroten...

Ow, ja..... let maar eens op. tegenwoordig moet je een electronische vragenlijst invullen voordat je uberhaupt de states in mag. Je creditcardgegevens worden sowieso gechecked en als je je laptop meeneemt geef je impliciet toestemming aan de autoriteiten deze compleet uit te lezen.... Nu zullen ze 1-2-3 niet zo moeilijk doen over de transacties van mij, maar als er iets gebeurt daar, dan worden die gegevens erbij betrokken. Geloof maar dat ze dat doen om jou (mij) in een slecht daglicht te stellen... Dus; ik neem liever geen risico's. Als "buitenlander" heb je het daar toch echt wat minder rechten dan als "inlander"
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
boris75 zei:
Ow, ja..... let maar eens op. tegenwoordig moet je een electronische vragenlijst invullen voordat je uberhaupt de states in mag. Je creditcardgegevens worden sowieso gechecked en als je je laptop meeneemt geef je impliciet toestemming aan de autoriteiten deze compleet uit te lezen.... Nu zullen ze 1-2-3 niet zo moeilijk doen over de transacties van mij, maar als er iets gebeurt daar, dan worden die gegevens erbij betrokken. Geloof maar dat ze dat doen om jou (mij) in een slecht daglicht te stellen... Dus; ik neem liever geen risico's. Als "buitenlander" heb je het daar toch echt wat minder rechten dan als "inlander"
Klik om te vergroten...
Omg...!! :openmouth: Maar ja, van de ene kant best extreem, van de andere kant ben ik het er wel mee eens. Door het massaal verstrekken van verblijfsvergunningen is het hier een speeltuin geworden.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#7
boris75 zei:
ik gebruik geen drugs
Klik om te vergroten...

Niet gaan zeggen dat je geen drugs gebruikt als je af en toe ritalin slikt, je drinkt zeker ook nog iedere dag coffee en bij ieder kwaaltje komt er een pijnstiller tevoorschijn.

Het enige voordeel wat ritalin heeft, dat je precies weet wat je pakt, ben je weg aan het halen door het bij een relatief onbetrouwbare bron te halen nl internet, misschien zit er wel een kleine hoeveelheid meth in die pillen haha.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Flip Trip zei:
boris75 zei:
ik gebruik geen drugs
Klik om te vergroten...

Niet gaan zeggen dat je geen drugs gebruikt als je af en toe ritalin slikt, je drinkt zeker ook nog iedere dag coffee en bij ieder kwaaltje komt er een pijnstiller tevoorschijn.

Het enige voordeel wat ritalin heeft, dat je precies weet wat je pakt, ben je weg aan het halen door het bij een relatief onbetrouwbare bron te halen nl internet, misschien zit er wel een kleine hoeveelheid meth in die pillen haha.
Klik om te vergroten...
Sterker gezegd: elke chemische stof die iets met je psyche (je denkwijze, je hersenen...) doet is een drug. Dus ook nicotine, alcohol, cafeïne, endorfine (maak je o.a. aan door chocola). Andersom is/was elke drug een medicijn of ontwikkeld als medicijn. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."