#1
komt ook door vochtophoping dankzij de zyprexa, dus niet alleen door meer eten.
ook al blijf je hetzelfde eten dan is er nog een KANS dat je aankomt
ook al blijf je hetzelfde eten dan is er nog een KANS dat je aankomt
Ja precies zei:Yep, dat klopt als een bus. Ik heb een half jaar Zyprexa geslikt tegen psychoses en ben maar liefst 8 kilo aangekomen. Je hebt gewoon constant honger, waardoor je teveel eet. Dit was voor mij destijds de reden om met Zyprexa te stoppen, ik slik nu geen medicijnen meer en kom heeel langzaam terug op mijn oude gewicht. Een vriendin van mj had precies dezelfde ervaring met Zyprexa, 10 kilo aangekomen in een half jaar en een buik die leek alsof ze zwanger was. Ik had dat toen ook. Kutspul dus, tenzij je wel wat extra kilo's kunt gebruiken..
xtc4fun zei:komt ook door vochtophoping dankzij de zyprexa, dus niet alleen door meer eten.
ook al blijf je hetzelfde eten dan is er nog een KANS dat je aankomt
Ja precies zei:Dat komt door vreetbuien, je hebt zo'n grote honger de hele dag dat je wel MOET eten, want anders voel je je slap en zwak. Hoe dat precies werkt, weet ik niet. Er zal iets van een stofje in Zyprexa zitten, die maakt dat je hersenen constant het signaal afgeven dat je honger hebt. Ik was hier vantevoren wel voor gewaarschuwd in het ziekenhuis en probeerde daarom ook niet al te vette dingen te eten en veel te snoepen, als ik honger had. Ik at dan meestal gewoon brood, en 's avonds gezond warm eten. Maar als ik iets had gegeten, had ik een half uur later alweer zo'n honger. Dus ook al let je op wat je eet, je eet vanzelf toch meer dan je lichaam nodig heeft. Als je nou merkt dat je dit ook krijgt, kun je aan je arts vragen of hij een andere antipsychoticum kan voorschrijven die die bijwerking niet heeft. Ik heb zelf destijds toen Abilify gekregen, een vrij nieuw middel met dezelfde werking tegen psychoses, maar met minder gewichtstoename.
Oom Klaas zei:Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken?
Sasa zei:Oom Klaas zei:Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken?
moet jij mij zo nodig stalken?
Sasa zei:Oom Klaas zei:Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken?
moet jij mij zo nodig stalken?
Oom Klaas zei:Sasa zei:Oom Klaas zei:Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken?
moet jij mij zo nodig stalken?
Ik lees 't forum graag door,
stalken doe ik wel bij meisjes van mijn niveau.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."