Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie heeft er ooit zyprexa gebruikt tegen pyschoge? Ik heb van de dokter 2.5 mg voorgeschreven gekregen maar ik hoor er veel negatieve verhalen over zoals ernstige gewischtstoename. onststaat die gewichtstoename door toegenomen eetlust en dat je dan veel eet of door een stofje in zyprexa wat je dikker maakt?? Weet iemand dit misschien>?"
"Sorsa Addicted zei: Hallo, ik heb ook een pshychose gehad en had ook zyprexa voorgeschreven. ik had ook 2,5 mg en voor 3 maanden. ik woog ongeveer 78 kilo en weeg nu 90, dus dat is egt klote, en je krijgt het er ook niet gemakkelijk af, egt een kuuuuuuuuuuut troep is het, bal er onwijs van. mjah hoop voor jou dat het niet zo is Klik om te vergroten... maar komt dat doordat je teveel eet, dat je van die vreetbuien hebt? of komt het doordat er een stofje in zyprexa zit waardoor je vanzelf dik wordt ook al eet je bijv op een dag alleen maar fruit en groenten? Ik heb gehoord dat als je zoiezo al slank of mager bent je meer aankomt en als je al een beetje dik vanjezelf bent het niet zo is?"
"Oom Klaas zei: Wat meer aankomen om vervolgens beter te kunne omgaan met je psychose vind je minder belangrijk dan maar lekker zonder hulp doorgaan? Als dat het geval is, help ik je niet. Klik om te vergroten... Mensen die een conclusie trekken zonder iets te weten van hun medemensen, tja weet niet of ik van zo een persoon hulp wil met alle respect"
"BT2303 zei: had je dit niet aan de dokter kunnen vragen? Klik om te vergroten... Heb ik ondertussen wel gevraagd maar uiteindelijk is het veel beter om het aan iemand te vragen die er ervaring mee heeft. De meeste doktoren spreken uit theorie en niet uit praktijk"
"Ja precies zei: Yep, dat klopt als een bus. Ik heb een half jaar Zyprexa geslikt tegen psychoses en ben maar liefst 8 kilo aangekomen. Je hebt gewoon constant honger, waardoor je teveel eet. Dit was voor mij destijds de reden om met Zyprexa te stoppen, ik slik nu geen medicijnen meer en kom heeel langzaam terug op mijn oude gewicht. Een vriendin van mj had precies dezelfde ervaring met Zyprexa, 10 kilo aangekomen in een half jaar en een buik die leek alsof ze zwanger was. Ik had dat toen ook. Kutspul dus, tenzij je wel wat extra kilo's kunt gebruiken.. Klik om te vergroten... maar komt dat doordat je teveel eet, dat je van die vreetbuien hebt? of komt het doordat er een stofje in zyprexa zit waardoor je vanzelf dik wordt ook al eet je bijv op een dag alleen maar fruit en groenten?"
"xtc4fun zei: komt ook door vochtophoping dankzij de zyprexa, dus niet alleen door meer eten. ook al blijf je hetzelfde eten dan is er nog een KANS dat je aankomt Klik om te vergroten... er is een kans zeg je? heb je een bron waar ik dat kan lezen? want er zijn uiteenlopende verhalen op het internet daarover. Als het alleen de vreetbuien zijn daar kan ik wel tegen dan eet ik alleen maar fruit enzo maar als er echt een stofje in zit waardoor je dik wordt dan vind ik het minder."
"Ja precies zei: Dat komt door vreetbuien, je hebt zo'n grote honger de hele dag dat je wel MOET eten, want anders voel je je slap en zwak. Hoe dat precies werkt, weet ik niet. Er zal iets van een stofje in Zyprexa zitten, die maakt dat je hersenen constant het signaal afgeven dat je honger hebt. Ik was hier vantevoren wel voor gewaarschuwd in het ziekenhuis en probeerde daarom ook niet al te vette dingen te eten en veel te snoepen, als ik honger had. Ik at dan meestal gewoon brood, en 's avonds gezond warm eten. Maar als ik iets had gegeten, had ik een half uur later alweer zo'n honger. Dus ook al let je op wat je eet, je eet vanzelf toch meer dan je lichaam nodig heeft. Als je nou merkt dat je dit ook krijgt, kun je aan je arts vragen of hij een andere antipsychoticum kan voorschrijven die die bijwerking niet heeft. Ik heb zelf destijds toen Abilify gekregen, een vrij nieuw middel met dezelfde werking tegen psychoses, maar met minder gewichtstoename. Klik om te vergroten... dus alleen door de vreetbuien? heb je dat van je dokter gehoord? want als dat het alleen is daar kan ik wel mee handelen maar als er echt een stofje in zyprexa zit waardoor je automatisch dikker wordt dan vind ik dat minder"
"Oom Klaas zei: Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken? Klik om te vergroten... moet jij mij zo nodig stalken?"
"Oom Klaas zei: Sasa zei: Oom Klaas zei: Moet je nu zo nodig 2 topics hiervoor aanmaken? Klik om te vergroten... moet jij mij zo nodig stalken? Klik om te vergroten... Ik lees 't forum graag door, stalken doe ik wel bij meisjes van mijn niveau. Klik om te vergroten... Inderdaad je zegt het goed. Van JOUW niveau"