#1
Echt een terugval is het niet, maar ik voel me toch vervelend dat ik na ruim een maand weer oxazepam nodig had. Herinnert me er weer aan dat ik niet voor niks bij de psychiater zit en ik nog niet helemaal "normaal" ben.
Ik ben weer helemaal paranoia geworden door Dit. Ik moest naar m'n werk, en ik kon het niet hebben om daar te flippen, dus ik had alsnog oxazepam nodig.. Ik was bijna van plan om met de psych te overleggen dat ik geen medicatie meer nodig heb, maar blijkbaar toch wel dus...
2 dagen later kon ik nog steeds niet slapen erdoor, het ene belachelijke complottheorie na de andere, die een half uur later al te belachelijk voor woorden klinkt, maar 5 minuten later dient een nieuwe zich alweer aan. Nu heb ik *eindelijk* weer wat rust..
Ik weet niet echt waar ik dit verder kan posten, maar het voelt toch heel klote dat ik er toch niet vanaf ben. Als dit verkeerd staat, mogen mods het gerust de prullenbak in gooien.
Bij voorbaat dank
AT ~
Ik ben weer helemaal paranoia geworden door Dit. Ik moest naar m'n werk, en ik kon het niet hebben om daar te flippen, dus ik had alsnog oxazepam nodig.. Ik was bijna van plan om met de psych te overleggen dat ik geen medicatie meer nodig heb, maar blijkbaar toch wel dus...
2 dagen later kon ik nog steeds niet slapen erdoor, het ene belachelijke complottheorie na de andere, die een half uur later al te belachelijk voor woorden klinkt, maar 5 minuten later dient een nieuwe zich alweer aan. Nu heb ik *eindelijk* weer wat rust..
Ik weet niet echt waar ik dit verder kan posten, maar het voelt toch heel klote dat ik er toch niet vanaf ben. Als dit verkeerd staat, mogen mods het gerust de prullenbak in gooien.
Bij voorbaat dank
AT ~