Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste 2x XTC kotsen daarvoor nooit

Laatste 2x XTC kotsen daarvoor nooit

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien moet je fatsoenlijke pauzes tussen elke keer houden, als je je lichaam gaat stressen door elke 1-2maand aan de pillen te gaan kun je dit soort taferelen krijgen. :wink:
P
ProdemoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal, nieuw hier en gelijk een vraagje:

Ben pas dit jaar begonnen met pillen, nooit last gehad van kotsen of iets. Maar de laatste 2x dat ik gebruikte(daarvoor 7x ofzo gok ik) moest ik over m'n zuiger...........en niet te zuinig ook :P

Ik deed niets anders dan de keren ervoor. Beide keren was overigens in de maassilo, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? Omdat het binnen is en heel warm....maar ja, 3 andere keren was ook binnen en heel warm en toen had ik er geen last van.

Alle keren bijna domino's gebruikt ook. Begon altijd met een hele. 1e keer kotsen ook. 2e keer kotsen had ik blue eyes ofzo(250mg) en daar nam ik dan een halve van. Maar ging toen ook over m'n zuiger en nog erger dan de 1e keer, terwijl ik dus minder in had genomen.

Nu wil ik dus van het weekend weer wat gaan nemen(na 2 maanden, daarvoor zat er telkens 1 maandje tussen) en geen zin om weer zo gigantisch over m'n zuiger te gaan :mrgreen:

Weet iemand misschien waardoor het kan komen? En eventueel tips om het te voorkomen?
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prodemo zei:
Hoi allemaal, nieuw hier en gelijk een vraagje:

Ben pas dit jaar begonnen met pillen, nooit last gehad van kotsen of iets. Maar de laatste 2x dat ik gebruikte(daarvoor 7x ofzo gok ik) moest ik over m'n zuiger...........en niet te zuinig ook :P

Ik deed niets anders dan de keren ervoor. Beide keren was overigens in de maassilo, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? Omdat het binnen is en heel warm....maar ja, 3 andere keren was ook binnen en heel warm en toen had ik er geen last van.

Alle keren bijna domino's gebruikt ook. Begon altijd met een hele. 1e keer kotsen ook. 2e keer kotsen had ik blue eyes ofzo(250mg) en daar nam ik dan een halve van. Maar ging toen ook over m'n zuiger en nog erger dan de 1e keer, terwijl ik dus minder in had genomen.

Nu wil ik dus van het weekend weer wat gaan nemen(na 2 maanden, daarvoor zat er telkens 1 maandje tussen) en geen zin om weer zo gigantisch over m'n zuiger te gaan :mrgreen:

Weet iemand misschien waardoor het kan komen? En eventueel tips om het te voorkomen?
Klik om te vergroten...

Yo, ja dit kan geween gebeuren en heeft veel verschillende redenen waardoor dit kan gebeuren. Het is geen raar fenomeen dat mensen over hun nek gaan als hun X inslaat of tijdens hun space.

Voor sommige mensen is het de dosis, sommige mensen hebben een zwakke maag die hier niet zo goed tegen kan. Reden dat sommige mensen misselijk worden is dat de overmatige release van serotonine dit soms opwekt, en natuurlijk gooi je troep in je maag.

Ik ben na ongeveer 10× trippen ook een keer over mn nek gegaan. Maar daarvoor gebeurde dit nooit. Ik denk dat als je er teveel over nadenkt, je t misschien ook sneller gaat doen.

Maar mijn tip voor nu : probeer de dosis te verlagen, en probeer je er niet op te fixeren.

Greets
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga bijna nooit over mn nek, goed je eten laten verteren, niet teveel water bij inname, gewoon wegdrinken is goed, als je maag vol drank zit en dat pilletje zwemt er tussen heb dan toch al menig mensen zien over de nek gaan.. maar er zijn verschillende redene voor. Misschien is jou maag gewoon niet sterk genoeg voor mdma :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan ook te maken hebben met je dosering. Misschien moet je wat lager beginnen. Zorg dat je goed gegeten hebt, een paar uur van tevoren. Niet overdreven veel gedronken inderdaad, en dus niet te hoog doseren. Misselijkheid hoeft niet persé voort te komen uit maagirritatie, een overmaat aan serotonine in je brein veroorzaakt ook misselijkheid. Vaak worden mensen beroerd tijdens de inslag omdat je dan ineens een golf serotonine krijgt, later ben je daar meer aan gewend en voel je je top.
P
ProdemoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke thanks folks. Ga het zien vanavond, tijd om weer ff te knallen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."