#1
Misschien moet je fatsoenlijke pauzes tussen elke keer houden, als je je lichaam gaat stressen door elke 1-2maand aan de pillen te gaan kun je dit soort taferelen krijgen. ![:wink:]()
Prodemo zei:Hoi allemaal, nieuw hier en gelijk een vraagje:
Ben pas dit jaar begonnen met pillen, nooit last gehad van kotsen of iets. Maar de laatste 2x dat ik gebruikte(daarvoor 7x ofzo gok ik) moest ik over m'n zuiger...........en niet te zuinig ook :P
Ik deed niets anders dan de keren ervoor. Beide keren was overigens in de maassilo, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? Omdat het binnen is en heel warm....maar ja, 3 andere keren was ook binnen en heel warm en toen had ik er geen last van.
Alle keren bijna domino's gebruikt ook. Begon altijd met een hele. 1e keer kotsen ook. 2e keer kotsen had ik blue eyes ofzo(250mg) en daar nam ik dan een halve van. Maar ging toen ook over m'n zuiger en nog erger dan de 1e keer, terwijl ik dus minder in had genomen.
Nu wil ik dus van het weekend weer wat gaan nemen(na 2 maanden, daarvoor zat er telkens 1 maandje tussen) en geen zin om weer zo gigantisch over m'n zuiger te gaan![]()
Weet iemand misschien waardoor het kan komen? En eventueel tips om het te voorkomen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."