#1
plummy zei:Maar ik ben benieuwd hoe het nu bij jou gaat, ik ben nu pas weer 3 dagen ermee bezig. Welke dosis gebruik je? Ik 4/5 keer 5 mg, en moet denk ik nog wat omhoog![]()
ik neem het nu een paar weken, en ben er supertevreden over. Niet het lastige sociale gesloten gevoel dat ik bij ritalin wel had. In het begin was het wel even wennen met de dosering.
Het duurt precies wat langer voor het begint te werken, waardoor ik in het begin iets te veel nam en met klapperkaken op het werk stond. En het blijft veel langer doorwerken. Neem er nu ook zo'n vier per dag. Ik vind de werking wat subtieler dan Ritalin, en duizendmaal prettiger. Ik begin het zelfs graag te nemen. Wel een stofje waaraan je gemakkelijker verslaafd raakt dan Ritalin.
@ Enesteene: de psychiater schreef het me voor omdat ritalin teveel neveneffecten had, geen zin meer om buiten te komen, en sociaal angstig. Is veel beter nu.