Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexedrine Vs Ritalin

Dexedrine Vs Ritalin

21 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#1
plummy zei:
Maar ik ben benieuwd hoe het nu bij jou gaat, ik ben nu pas weer 3 dagen ermee bezig. Welke dosis gebruik je? Ik 4/5 keer 5 mg, en moet denk ik nog wat omhoog :confused:
Klik om te vergroten...

ik neem het nu een paar weken, en ben er supertevreden over. Niet het lastige sociale gesloten gevoel dat ik bij ritalin wel had. In het begin was het wel even wennen met de dosering.

Het duurt precies wat langer voor het begint te werken, waardoor ik in het begin iets te veel nam en met klapperkaken op het werk stond. En het blijft veel langer doorwerken. Neem er nu ook zo'n vier per dag. Ik vind de werking wat subtieler dan Ritalin, en duizendmaal prettiger. Ik begin het zelfs graag te nemen. Wel een stofje waaraan je gemakkelijker verslaafd raakt dan Ritalin.

@ Enesteene: de psychiater schreef het me voor omdat ritalin teveel neveneffecten had, geen zin meer om buiten te komen, en sociaal angstig. Is veel beter nu.
b
brolpaqLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik 5MG Dextro amfetamine & 5MG ritalin smorgens. Ritalin op zichzelf geeft me een gesloten & asociaal gevoeld & de dextro alleen op zichzelf activeert myn brein, maar zonder die ritalin dan kan ik me niet zo goed concentreren en ben ik niet rustig. :)

grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."