Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssamen genieten

samen genieten

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben onlangs voor de eerste keer mdma gebruikt en dit was best leuk maar niet wat we verwacht hadden. Enige tijd later xtc gebruikt, licht groene sterretjes, en dit was wel een ongelooflijke ervaring. Nu vragen wij ons wel af waar en hoe je andere mensen vind om lekker samen te kunnen genieten. Wij zijn voor de rest gewone leuke mensen die graag eens nieuwe dingen doen en deze ervaring zeker willen herhalen maar dan liefst met meerderen. :) :sunglasses:
T
Taedo.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er word redelijk veel drugs gebruikt op raves en drum and bass, goa trance en hardcorefeesten. Misschien kun je proberen daar wat mensen te ontmoeten, en vaker afspreken om bijv. Xtc te gebruiken. Doe dit zelf ook vaak, en vind het een succes.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd gewoon lekker uit, feestje bouwen en vrienden maken, kom je aardig wat mensen tegen die een leuke trip zien zitten, zelf ook zo in mijn beginnersjaren gestart op die beukfeestjes, 10 jaar later doen we nog wel es samen maar dan meer thuissetting.
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC Gebruikers zijn sociale mensen en vinden het leuk als je met ze een praatje maakt.

Je vind ze op vooral veel op techno en hardcore/raw hardstyle feesten.
Ik zelf hou er ongeloofelijk erg van op hardcore feestjes aan de X te gaan icm met een wat speed (schadelijk ja.. maar toch).
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties, jammer genoeg zijn we niet zo weg van techno en rave en sinds ik al 41 ben is het misschien niet echt mijn ding om daar naartoe te gaan. Zijn eerder een gezellige cappucino op een terrasje mensen. Maar daar kom je weinig gebruikers tegen :)
s
stinger72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt datingsites voor paren
daar geven de paren ook zelf aan of ze gebruiken of niet
met termen als trance en snoepje, wappen

is een leuk, actief en open wereldje
k
koppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoeken ook regelmatig via datingssties maar daar willen de meesten sex en dit is nu net iets dat we niet echt te kort komen :wink:. Zoeken eerder mensen om gezellig mee te gebruiken zonder perse naakt op elkaar te kruipen.
A
AchliaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij namen vroeger geregeld 'explosion' maar deze is uit de handel genomen.
Hebben dan eens coke gebruikt maar dit gevoel was voor ons te heftig, we houden echt wel van het 'smoothie' gevoel van MDMA of is dit methylone
Spijtig genoeg nergens meer te verkrijgen anders zouden we het zeker nogmaals doen.
(we zijn inmiddels 50-tigers maar houden wel van een party onder ons tweeen! : :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
op valhalla liepen ook wat oudere stellen rond. Ja is ook een deephouse techno feestje maar dan wel met zon relaxte ambiance dat als je er een pilletje op zou hebben ik zeker weet dat je het te gek zou vinden samen met je vrouw. Ook nog is heel veel dingen te doen naast de muziek. Ook nog is nooit zoveel mensen tegelijk aan de X zien zitten de sfeer was super warm en vriendelijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Explosion is methylone inderdaad, onder de laatstgenoemde naam nog wel op bepaalde sites op het internet verkrijgbaar. (Meer mag er hier niet over op het forum verteld worden) :wink:

MDMA zelf is normaliter alleen via-via verkrijgbaar. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."