Yoo partypeople! Ik leef nog, Heuj!
Feest was geweldig, had in totaal 1,5 pilletje van 200. Gewoon niet te gek.
Zondag was ik pas 11:00 thuis, ging meteen douchen en stond daar al half te slapen onder de douche.
7 uur lang op bed liggen slapen, daarna beetje gegeten en klaargemaakt voor personeelsfeest.
Ik was heel traag, en deed alles rustig. Toen ik op t personeels feest aankwam, was iedereen al aangeschoten en vrolijk. Ik probeerde nog met een glimlach te zitten maar was moe jonge.
Ik heb nog nooit pep of iets gebruikt, dus die dingen heb ik niet. Ik heb alleen Ritalin pilletjes kunnen krijgen, had op die feest 2 van die pillen ingenomen.
Daarna rustig aan de alcohol, niet te veel in korte tijd.
Het ging best goed eigenlijk. Ik was niet heel druk, best rustig maar heb wel genoten van de avond. Die avond had ik echt niet willen missen, altijd leuk om je baas en je collega's dronken te zien op je eigen werkvloer!
Ik denk dat het best kan, dag later Ritalin. Omdat het nu vakantie is. Ik werk alleen in de avonden dus kan gwn uitslapen.