ik zou het ook maar op 1mg/kg houden, als je strak gaat staan vind ik persoonlijk seks niet meer zo leuk...
Als ik mijn dosering afweeg door mijn lichaamsgewicht in KG te vermenigvuldigen met 1.0MG (wat op 78.0MG uit zou komen, en eventueel ter zijner tijd 80.0MG, aangezien ik 2 kilo aan spierweefsel aan probeer te komen voor die tijd), wat zou dan een goede vermenigvuldiging voor mijn vriendin zijn?Fool zei:Je kunt de puurheid van je MDMA-kristallen laten testen in Nederland (zie: http://www.drugs-test.nl/ ) hier krijg je dan het percentage MDMA-base in je poeder, dit kun je netjes omrekenen naar de hoeveelheid in pillen en dan afwegen met een weegschaaltje.
Qua dosering zou ik richting de 1mg/kilo lichaamsgewicht gaan en voor je vriendin iets minder. Is ook een beetje afhankelijk van wat voor doseringen jullie gewend zijn.![]()
Ik zat er wel aan te denken om eventueel na een paar uur bij te nemen. Waarom valt dit af te raden?bobsacamano zei:Ik zou ook gewoon een normale dosis nemen net als anders. Maar niet bijnemen. Het is vooral ook setting merk ik zelf in dit geval. Maak je woonkamer gezellig lekker veel kaarsjes deken/matras neerleggen voor het geval dat gewoon al om te chillen.
Kan ik me voorstellen. Bedankt voor je reactie!Tekzor668 zei:ik zou het ook maar op 1mg/kg houden, als je strak gaat staan vind ik persoonlijk seks niet meer zo leuk...
Zal een beetje afhankelijk van het individu zijn, maar 0.70-0.75 lijkt me wel een goede richtlijn.Sally Tessio zei:Als ik mijn dosering afweeg door mijn lichaamsgewicht in KG te vermenigvuldigen met 1.0MG (wat op 78.0MG uit zou komen, en eventueel ter zijner tijd 80.0MG, aangezien ik 2 kilo aan spierweefsel aan probeer te komen voor die tijd), wat zou dan een goede vermenigvuldiging voor mijn vriendin zijn?Fool zei:Je kunt de puurheid van je MDMA-kristallen laten testen in Nederland (zie: http://www.drugs-test.nl/ ) hier krijg je dan het percentage MDMA-base in je poeder, dit kun je netjes omrekenen naar de hoeveelheid in pillen en dan afwegen met een weegschaaltje.
Qua dosering zou ik richting de 1mg/kilo lichaamsgewicht gaan en voor je vriendin iets minder. Is ook een beetje afhankelijk van wat voor doseringen jullie gewend zijn.![]()
x0.70? x0.75? x0.80?
Let me know.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."