Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvalium

valium

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 1000 valium en de douane?

En toch blijf je 't doen he.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 1000 valium en de douane?

Krijg je bezoek van de politie
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 1000 valium en de douane?

Niet doen.

neem er 1 voordat je een topic opent.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 1000 valium en de douane?

En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 1000 valium en de douane?

Flameon zei:
Krijg je bezoek van de politie
Klik om te vergroten...

Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium?
En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 1000 valium en de douane?

DIAZY zei:
Flameon zei:
Krijg je bezoek van de politie
Klik om te vergroten...

Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium?
En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
Klik om te vergroten...
Je hebt hier al bekend gemaakt dat je het gaat doen, sort of.. dus je bent sowieso de lul.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 1000 valium en de douane?

nee ik heb nog niks besteld, ben gewoon geintresseerd in gevolgen.

"There is no succes like failure and failure is no succes at all " Bob Dylan
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 1000 valium en de douane?

DIAZY zei:
nee ik heb nog niks besteld, ben gewoon geintresseerd in gevolgen.
Klik om te vergroten...
Maar je hebt wel de openingspost en de titel gewijzigd xD

DIAZY zei:
"There is no succes like failure and failure is no succes at all " Bob Dylan
Klik om te vergroten...
Ik zal de laatste zijn die dat zou ontkennen (:
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind de Roche hier zo verdomd duur, niet zo gek dat ik er over na denk om in het buitenland te kopen. En zo een sterke drug is valium nou ook weer niet, kan mij niet voorstellen dat je een gevangesnis straf krijgt met al de grote vissies die rond zwemmen. Als de doaune iedereen die illegaal post besteld achterna zou zitten, zou al de politie in Nederland nog niet eens genoeg zijn.

En dan laten zij wel de bolletjes slikkers gaan! En een persoon die 100 strips laat over vliegen gaat de bak in?!! :(

Misschien toch maar niet doen? :rolleyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 1000 valium en de douane?

Oom Klaas zei:
Wat ben je trouwens van plan met zo'n shitload aan valium?
Klik om te vergroten...

Gewoon, slikken, je weet toch.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
DIAZY zei:
Ik vind de Roche hier zo verdomd duur, niet zo gek dat ik er over na denk om in het buitenland te kopen. En zo een sterke drug is valium nou ook weer niet, kan mij niet voorstellen dat je een gevangesnis straf krijgt met al de grote vissies die rond zwemmen. Als de doaune iedereen die illegaal post besteld achterna zou zitten, zou al de politie in Nederland nog niet eens genoeg zijn.

En dan laten zij wel de bolletjes slikkers gaan! En een persoon die 100 strips laat over vliegen gaat de bak in?!! :(

Misschien toch maar niet doen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je kan er echt beter van af blijven als ik dat lees...gevaar voor jezelf.
Maar je hebt wel geleerd om je bericht aan te passen, net als de titel en beginpost...chapeau.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het risico wilt lopen moet je het doen. De kans dat je gepakt wordt is niet zo heel groot maar als je onderschept wordt zul je wel een verantwoording moeten afleggen. Denk dat dit onder import van drugs valt, maar weet ik niet zeker.

Verder ... diazepam niet zo zwaar. Denk dat jij nog ff wat moet gaan bestuderen makker :wink:
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor de info :wave:

Ik heb besloten om het niet te doen, mij toch te link!

Dan maar wat euro's meer betalen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
La Roche overwint alweer o wat fijn ....

Ratiopharm zuigt hard.

:hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon in nederland kopen: Goeie kwaliteit en minder link
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
La Roche overwint alweer o wat fijn ....

Ratiopharm zuigt hard.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

'k Heb zelf ook het liefste Roche, maar eigenlijk is dat meer om de magie rond de naam.
Effectief voel ik geen verschil, en in principe zou dat er toch ook niet moeten zijn?
Diazepam is diazepam toch?
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#17
In Nederland is Roche duur ja, er zijn ook andere valium, maar deze zijn helaas niet even betrouwbaar als de echte roche. Je kan trouwens liever niet van het buitenland bestellen, medicijnen zijn vaak namaak of je wordt genept.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diazepam is diazepam en je hoeft echt niet van Roche te hebben.
Rathiofram is net zo goed. Bij ons in de kliniek heb je genoeg medicatie die merkloos is (dus geen roche).

Roche is als nike en dotsiekabana .... je betaald voor de naam :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Diazepam is diazepam en je hoeft echt niet van Roche te hebben.
Rathiofram is net zo goed. Bij ons in de kliniek heb je genoeg medicatie die merkloos is (dus geen roche).

Roche is als nike en dotsiekabana .... je betaald voor de naam :wink:
Klik om te vergroten...

'k Vind het ook gewoon meer hebben,
om een roche in m'n mond te doen.

Net als dat ik eerst Prozac kreeg en later moest overstappen naar (...shit ben de naam kwijt) maar Prozac wou houden.
D
DIAZYLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij wordt valium tot 1000 als eigen gebruik gezien, op dat moment wordt het alleen ingenomen en ontvang je een bewijs inbeslagname. 1000 en erboven gaat naar de opsporingsdienst waar ze mogelijk het pakket doorsturen en bij je deur wachten.

Kan dit kloppen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."