#1
Re: 1000 valium en de douane?
En toch blijf je 't doen he.
En toch blijf je 't doen he.
Flameon zei:Krijg je bezoek van de politie
Je hebt hier al bekend gemaakt dat je het gaat doen, sort of.. dus je bent sowieso de lul.DIAZY zei:Flameon zei:Krijg je bezoek van de politie
Er worden toch duizenden illegale pakjes per dag gevonden, zouden ze hier achterna gaan 100 strips valium?
En als ik het nou ontken of zeg dat ik het niet besteld heb, iedere jodokus kan toch op mijn naam wat bestellen?
Maar je hebt wel de openingspost en de titel gewijzigd xDDIAZY zei:nee ik heb nog niks besteld, ben gewoon geintresseerd in gevolgen.
Ik zal de laatste zijn die dat zou ontkennen (:DIAZY zei:"There is no succes like failure and failure is no succes at all " Bob Dylan

Oom Klaas zei:Wat ben je trouwens van plan met zo'n shitload aan valium?
DIAZY zei:Ik vind de Roche hier zo verdomd duur, niet zo gek dat ik er over na denk om in het buitenland te kopen. En zo een sterke drug is valium nou ook weer niet, kan mij niet voorstellen dat je een gevangesnis straf krijgt met al de grote vissies die rond zwemmen. Als de doaune iedereen die illegaal post besteld achterna zou zitten, zou al de politie in Nederland nog niet eens genoeg zijn.
En dan laten zij wel de bolletjes slikkers gaan! En een persoon die 100 strips laat over vliegen gaat de bak in?!!![]()
Misschien toch maar niet doen?![]()
lysergine25 zei:La Roche overwint alweer o wat fijn ....
Ratiopharm zuigt hard.
![]()
Flameon zei:Diazepam is diazepam en je hoeft echt niet van Roche te hebben.
Rathiofram is net zo goed. Bij ons in de kliniek heb je genoeg medicatie die merkloos is (dus geen roche).
Roche is als nike en dotsiekabana .... je betaald voor de naam![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."