Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Rode rolling stones + Vraag Speed

XTC Rode rolling stones + Vraag Speed

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
blowwolbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste

Ik heb een vraag of iemand de testresultaten weet of bepaalde ervaringen van de rode rolling stones (XTC) en of die veel of weinig voorkomt, wil namelijk niet dat er dadelijk iets mis mee is aangezien ik hem zelf niet ga gebruiken maar vrienden wel en ik heb ze gekregen dus wil niet dat mijn vrienden iets overkomt

zelf gebruik ik regelmatig speed bijvoorbeeld met uitgaan alleen ervaar ik dat ik steeds meer nodig heb voor hetzelfde effect en daarom besloten om nu half jaar te stoppen.. mijn vraag daarover is heeft dat zin en zou een minder lange tijd ook kunnen ik gebruik namelijk buiten speed om helemaal niks wel bijna alles geprobeerd maar dat is ook de bedoeling geweest om het daar bij te houden.. drink ook geen alcohol want dat is naar mijn mening het grootste probleem in Nederland alleen in combinatie met speed is het soms wel te doen maar dan neem ik altijd ook 2 glazen water per uur tot me en neem ik zakje chips mee om mijn zouten aan te vullen. ik ben ook altijd de speedy bob want ik zorg er altijd voor dat het met vrienden goed gaat en weet ondertussen alles over bepaalde drugs en alleen dat geeft mij al voldoening en voor mijn vrienden weer een bepaalde rust waardoor het bijna nooit fout gaat vandaar mijn vraag over de XTC pil want wil hun precies kunnen vertellen wat andere er van vonden en kijken of de hoeveelheid stoffen past bij hun lichaamsgewicht. want uiteindelijk bepaal ik of ze hem wel of niet gebruiken en dat maakt me automatisch een gedeelte verantwoordelijk, als er namelijk iets mee mis is zoals blauwe vraagtekens die ik laatst had dan lever ik deze in bij de huisarts en haal ik de oude vertrouwde WarnerBrosje maar iedereen wilt wel is wat anders proberen.. kan over bepaalde dingen uren doorgaan maar zal mijn verhaal nu afronden.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen en dat ik dit op de juiste manier doe want is voor het eerst dat ik op dit forum schrijf
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er weer eentje sorry dit bericht stoort me om zoveel redenen. Hier de grootste twee redenen.

1. Het hele verhaal is in één adem geschreven niet nog een keer nagekeken en erg slecht geschreven. Echt duidelijke vragen staan er niet in, vooral je speed verhaal is erg wazig. Goed ik ben ook geen goeie in de Nederlandse taal of het schrift maar dit leest wel heel vervelend.

2. Iedere keer van die mensen die zichzelf halve experts noemen of er veel over zeggen te weten. Terwijl ze duidelijk amper iets gelezen hebben op welke site dan ook want anders zouden ze prima weten dat logo's, kleurtjes en dergelijke niks zeggen over je pillen. TEST je pillen of gebruik ze niet. Mensen zoeken hier vaak een soort van goedkeuring ofzo. Ze maken een betoog met een soort vast riedeltje.

- Heb veel ervaring
- Ik hoorde van een betrouwbare bron dat.
- Pil heb ik eerder gehad en ging ik toen zo goed op.
- Mijn dealer zei!
- Mijn dealer is betrouwbaar

En als ze hier dan allerlei advies krijgen dan lees je later ongeveer het volgende.

- Heb het toch geprobeerd op het feestje en ging super lekker.
- We hebben het er maar op gewaagd.

Sorry dat ik dit nu bij dit bericht neer zet maar het stoort me gewoon enorm. Waarom vragen mensen hier altijd om een soort van goedkeuring? Het is geen advies wat ze vragen het is een manier om ze vals gerust te stellen.

Naar de topic starter wil ik nog even zeggen sorry dat ik dit hier neerzet. Je stap om je hier even in te schrijven is al goed en het is niet persoonlijk naar jou maar zie dit soort berichten hier zoveel verschijnen. Ik snap dat testen een irritant iets is en helemaal als je drie pilletjes hebt en je er eentje van kwijt raakt. Mijn advies is eigenlijk ook koop je pillen per 10 of 20 als je het kan betalen. Koop van een dealer waar je in het verleden goede resultaten had en laat er eentje testen. Betaal het desnoods met je vrienden samen voor 5 euro per pil zou je met 2 of 4 personen met 20 pillen 50 of 25 euro kwijt zijn p.p. Heb je meteen even genoeg pillen en je weet de kwaliteit en je hoeft niet voor iedere keer als je gaat gebruiken zon test te doen.


blowwolb zei:
Beste

Ik heb een vraag of iemand de testresultaten weet of bepaalde ervaringen van de rode rolling stones (XTC) en of die veel of weinig voorkomt, wil namelijk niet dat er dadelijk iets mis mee is aangezien ik hem zelf niet ga gebruiken maar vrienden wel en ik heb ze gekregen dus wil niet dat mijn vrienden iets overkomt

zelf gebruik ik regelmatig speed bijvoorbeeld met uitgaan alleen ervaar ik dat ik steeds meer nodig heb voor hetzelfde effect en daarom besloten om nu half jaar te stoppen.. mijn vraag daarover is heeft dat zin en zou een minder lange tijd ook kunnen ik gebruik namelijk buiten speed om helemaal niks wel bijna alles geprobeerd maar dat is ook de bedoeling geweest om het daar bij te houden.. drink ook geen alcohol want dat is naar mijn mening het grootste probleem in Nederland alleen in combinatie met speed is het soms wel te doen maar dan neem ik altijd ook 2 glazen water per uur tot me en neem ik zakje chips mee om mijn zouten aan te vullen. ik ben ook altijd de speedy bob want ik zorg er altijd voor dat het met vrienden goed gaat en weet ondertussen alles over bepaalde drugs en alleen dat geeft mij al voldoening en voor mijn vrienden weer een bepaalde rust waardoor het bijna nooit fout gaat vandaar mijn vraag over de XTC pil want wil hun precies kunnen vertellen wat andere er van vonden en kijken of de hoeveelheid stoffen past bij hun lichaamsgewicht. want uiteindelijk bepaal ik of ze hem wel of niet gebruiken en dat maakt me automatisch een gedeelte verantwoordelijk, als er namelijk iets mee mis is zoals blauwe vraagtekens die ik laatst had dan lever ik deze in bij de huisarts en haal ik de oude vertrouwde WarnerBrosje maar iedereen wilt wel is wat anders proberen.. kan over bepaalde dingen uren doorgaan maar zal mijn verhaal nu afronden.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen en dat ik dit op de juiste manier doe want is voor het eerst dat ik op dit forum schrijf
Klik om te vergroten...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou idd heel erg chill zijn als je hier en daar een punt zou toevoegen.

En zoals hierboven al gemeld, de enige manier om zeker te weten wat er in je pil zit is laten testen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom op het forum :) Je vraag over speed kan ik niet helemaal vinden in je tekst, wat wilde je weten over speed?

Je vraag over XTC kunnen we niet beantwoorden. Wij kunnen niet zien wat er in jouw pil zit. Een logo is geen kenmerk voor kwaliteit. Speculeren over de kwaliteit van jouw drugs is daarom verboden op het forum hier. Lever je pil in bij het testcentrum en je weet precies wat erin zit:

www.drugs-test.nl
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas lezen mensen hun eigen posts vaak niet terug. Als je terugleest wat je geschreven hebt blijkt wel hoe het is voor ons om het te lezen :wink:

Verder, Bobsacamano bedankt. Wat jij zegt stoort me al jaren, ik heb alleen nooit zin om het helemaal uit te typen haha.

De antwoorden zijn gegeven dus ik gooi het topic dicht. Mocht je nog een duidelijke vraag over speed hebben, mag je even een nieuw topic openen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."