#1
Beste
Ik heb een vraag of iemand de testresultaten weet of bepaalde ervaringen van de rode rolling stones (XTC) en of die veel of weinig voorkomt, wil namelijk niet dat er dadelijk iets mis mee is aangezien ik hem zelf niet ga gebruiken maar vrienden wel en ik heb ze gekregen dus wil niet dat mijn vrienden iets overkomt
zelf gebruik ik regelmatig speed bijvoorbeeld met uitgaan alleen ervaar ik dat ik steeds meer nodig heb voor hetzelfde effect en daarom besloten om nu half jaar te stoppen.. mijn vraag daarover is heeft dat zin en zou een minder lange tijd ook kunnen ik gebruik namelijk buiten speed om helemaal niks wel bijna alles geprobeerd maar dat is ook de bedoeling geweest om het daar bij te houden.. drink ook geen alcohol want dat is naar mijn mening het grootste probleem in Nederland alleen in combinatie met speed is het soms wel te doen maar dan neem ik altijd ook 2 glazen water per uur tot me en neem ik zakje chips mee om mijn zouten aan te vullen. ik ben ook altijd de speedy bob want ik zorg er altijd voor dat het met vrienden goed gaat en weet ondertussen alles over bepaalde drugs en alleen dat geeft mij al voldoening en voor mijn vrienden weer een bepaalde rust waardoor het bijna nooit fout gaat vandaar mijn vraag over de XTC pil want wil hun precies kunnen vertellen wat andere er van vonden en kijken of de hoeveelheid stoffen past bij hun lichaamsgewicht. want uiteindelijk bepaal ik of ze hem wel of niet gebruiken en dat maakt me automatisch een gedeelte verantwoordelijk, als er namelijk iets mee mis is zoals blauwe vraagtekens die ik laatst had dan lever ik deze in bij de huisarts en haal ik de oude vertrouwde WarnerBrosje maar iedereen wilt wel is wat anders proberen.. kan over bepaalde dingen uren doorgaan maar zal mijn verhaal nu afronden.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen en dat ik dit op de juiste manier doe want is voor het eerst dat ik op dit forum schrijf
Ik heb een vraag of iemand de testresultaten weet of bepaalde ervaringen van de rode rolling stones (XTC) en of die veel of weinig voorkomt, wil namelijk niet dat er dadelijk iets mis mee is aangezien ik hem zelf niet ga gebruiken maar vrienden wel en ik heb ze gekregen dus wil niet dat mijn vrienden iets overkomt
zelf gebruik ik regelmatig speed bijvoorbeeld met uitgaan alleen ervaar ik dat ik steeds meer nodig heb voor hetzelfde effect en daarom besloten om nu half jaar te stoppen.. mijn vraag daarover is heeft dat zin en zou een minder lange tijd ook kunnen ik gebruik namelijk buiten speed om helemaal niks wel bijna alles geprobeerd maar dat is ook de bedoeling geweest om het daar bij te houden.. drink ook geen alcohol want dat is naar mijn mening het grootste probleem in Nederland alleen in combinatie met speed is het soms wel te doen maar dan neem ik altijd ook 2 glazen water per uur tot me en neem ik zakje chips mee om mijn zouten aan te vullen. ik ben ook altijd de speedy bob want ik zorg er altijd voor dat het met vrienden goed gaat en weet ondertussen alles over bepaalde drugs en alleen dat geeft mij al voldoening en voor mijn vrienden weer een bepaalde rust waardoor het bijna nooit fout gaat vandaar mijn vraag over de XTC pil want wil hun precies kunnen vertellen wat andere er van vonden en kijken of de hoeveelheid stoffen past bij hun lichaamsgewicht. want uiteindelijk bepaal ik of ze hem wel of niet gebruiken en dat maakt me automatisch een gedeelte verantwoordelijk, als er namelijk iets mee mis is zoals blauwe vraagtekens die ik laatst had dan lever ik deze in bij de huisarts en haal ik de oude vertrouwde WarnerBrosje maar iedereen wilt wel is wat anders proberen.. kan over bepaalde dingen uren doorgaan maar zal mijn verhaal nu afronden.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen en dat ik dit op de juiste manier doe want is voor het eerst dat ik op dit forum schrijf