#1
eerste keer oxazepam werd ik erg suf en moe van en een aantal uur op kunnen slapen.
(1 x 10mg).
daarna deed het niets meer bij me zelfs niet 80mg. helemaal geen effect.
toen van de psychiater diazepam gekregen omdat oxazepam niet meer deed.
(10 mg per stuk van het merk roche.)
ik moest 20mg nemen om te kijken of het wat deed maar het deed ook niets (totaal geen effect).
toen 2 weken niets gedaan en in 1 keer 80mg genomen. (had ook totaal GEEN effect.)
na bezoek van de psyciater zei die dat ik misschien er heel erg goed tegen kon en heeft me een nog zwaarder middel voorgeschreven genaamd rivotril van het merk roche.
2mg per stuk.
en na advies 4mg (hij zei dat dit gelijk stond aan 80mg diazepam) voor het slapen gaan.
ook dit had weer geen effect.
daarna een maand niets meer genomen en toen tog maar weer eens geprobeerd.
3 x 2mg rivotril (6mg) en 4 x 10mg diazepam (40mg)
maar ook helemaal geen effect.
daarna maar mee gestopt met nemen en heb nu dus nog een stuk of 100 rivotril 2 mg over waar ik niets aan heb.
toen een keer van een vriend 6 zolpidem gekregen 10mg per stuk.
1 genomen en ik viel als een blok in slaap.
een paar dagen erna een halve geprobeerd 5mg dus en ook dit werkte zeer goed!.
de psyc wil het alleen niet voorschrijven waarom weet ik ook niet.
iemand een verklaring waarom benzos niet werken (alleen de aller 1e keer oxazepam dus)
en zolpidem wel?.
alvast bedankt.
(1 x 10mg).
daarna deed het niets meer bij me zelfs niet 80mg. helemaal geen effect.
toen van de psychiater diazepam gekregen omdat oxazepam niet meer deed.
(10 mg per stuk van het merk roche.)
ik moest 20mg nemen om te kijken of het wat deed maar het deed ook niets (totaal geen effect).
toen 2 weken niets gedaan en in 1 keer 80mg genomen. (had ook totaal GEEN effect.)
na bezoek van de psyciater zei die dat ik misschien er heel erg goed tegen kon en heeft me een nog zwaarder middel voorgeschreven genaamd rivotril van het merk roche.
2mg per stuk.
en na advies 4mg (hij zei dat dit gelijk stond aan 80mg diazepam) voor het slapen gaan.
ook dit had weer geen effect.
daarna een maand niets meer genomen en toen tog maar weer eens geprobeerd.
3 x 2mg rivotril (6mg) en 4 x 10mg diazepam (40mg)
maar ook helemaal geen effect.
daarna maar mee gestopt met nemen en heb nu dus nog een stuk of 100 rivotril 2 mg over waar ik niets aan heb.
toen een keer van een vriend 6 zolpidem gekregen 10mg per stuk.
1 genomen en ik viel als een blok in slaap.
een paar dagen erna een halve geprobeerd 5mg dus en ook dit werkte zeer goed!.
de psyc wil het alleen niet voorschrijven waarom weet ik ook niet.
iemand een verklaring waarom benzos niet werken (alleen de aller 1e keer oxazepam dus)
en zolpidem wel?.
alvast bedankt.
