Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Afval

XTC Afval

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook, in belgie denk ik dat legalisatie van drugs er nooit zal komen want nu is er terug op vele plaatsen nultollerantie. Als ze mdma legaliseren in nederland verhuis ik direct de grens over :tearsofjoy: :P
L
LieveLiesje95Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Besten,
ik houd het kort; waar zou het afval gelaten worden als x legaal zou worden?
Dank
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zodra XTC legaal wordt (gaat nog wel even duren) gaat de overheid het produceren en natuurlijk flinke winst op maken :wink: Althans, dit lijkt me logisch.
Als de overheid zou produceren denk ik dat ze het afval door professionele bedrijven laten verwerken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Skirre zei:
Als de overheid zou produceren denk ik dat ze het afval door professionele bedrijven laten verwerken.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad denk hier hetzelfde over, legalisatie van MDMA is nog ver van ons bed maar als het er ooit van komt dan zal de overheid daar heel veel geld op maken. Geld die geïnvesteerd kan worden in de afvalverwerking van de stoffen door gespecialiseerde bedrijven ...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dezelfde bedrijven die afval van de farmaceutische industrie verwerken..

Overigens denk ik dat die legalisatie zo ver niet meer is hoor. Ik verwacht dat wiet binnen een jaar of 2 wel gelegaliseerd is en MDMA zal waarschijnlijk nog een paar jaar langer duren. Mijn schatting is 5 jaar vanaf nu :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow waar is het op gebaseerd dat dit zou gaan gebeuren ben heel nieuwsgierig?

SmartieAndMe zei:
Dezelfde bedrijven die afval van de farmaceutische industrie verwerken..

Overigens denk ik dat die legalisatie zo ver niet meer is hoor. Ik verwacht dat wiet binnen een jaar of 2 wel gelegaliseerd is en MDMA zal waarschijnlijk nog een paar jaar langer duren. Mijn schatting is 5 jaar vanaf nu :wink:
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Ik ook, in belgie denk ik dat legalisatie van drugs er nooit zal komen want nu is er terug op vele plaatsen nultollerantie. Als ze mdma legaliseren in nederland verhuis ik direct de grens over :tearsofjoy: :P
Klik om te vergroten...

Als het zover komt ook MDMA therapie aanbieden in NL. Heeft bij veel mensen de levenskwaliteit omhoog doen springen :)

Wie weet komt het (weer) terug.

Inderdaad dezelfde chemo bedrijven die nu ook afval van 'medicatie' verwerken.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stel je toch eens voor: mdma halen in de coffeeshop. Wel max 5 gram pp :tearsofjoy:

Of op recept van de huisarts aan de mdma :hearteyes: wat wil een mens nog meer?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
MusicIsLife zei:
Stel je toch eens voor: mdma halen in de coffeeshop. Wel max 5 gram pp :tearsofjoy:

Of op recept van de huisarts aan de mdma :hearteyes: wat wil een mens nog meer?
Klik om te vergroten...
LSD op recept of OTC in apotheek :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."