#1
Heeft iemand misschien tips of adviezen over waar, en wanneer? Normaal gesproken zou ik dit gewoon in een thuis setting met vrienden maar dit is deze keer geen optie.
Psychedelibee zei:Enige voorwaarde voor thuis is eigenlijk mooi weer.
Oh wauw, daar had juist buiten moeten staanSmartieAndMe zei:Psychedelibee zei:Enige voorwaarde voor thuis is eigenlijk mooi weer.
Ach zolang je binnen zit...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."