Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbij pakken

bij pakken

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De voorige keer MDMA viel heel erg tegen, omdat de dosis te hoog was (190mg) kreeg ik geen love feeling. Ik heb nu twee bommetjes van 125 gaat de love dan weg als ik de tweede pak? En wanner moet ik de tweede pakken?
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou zelf niet bijdoseren met je beginhoeveelheid, maar de helft bijvoorbeeld daarvan. Verder neem ik altijd wat bij op gevoel ipv tijd. Meestal is dat rond mijn hoogtepunt, nog nooit gelukt echter om dat love gevoel heel lang door te trekken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat echte love gevoel vast houden lukt gewoon niet echt, misschien hooguit een uurtje langer met bijdoseren. Ik zelf doseer ook altijd maar de helft van mijn startdosis bij ongeveer en doe dat dan zo'n 1,5 tot 2 uur na de eerste dosis. Heel soms pak ik dan 2 tot 3 uur later nog een keer bij, maar dat resulteert vooral in vaagheid.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met zo een begindosis kan je de euforie wel vast houden voor even maar als je dan gaat bijnemen komt vaagheid al snel opzetten...
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu ben ik bang dat ik in de trip gigantische ga twijfelen en piekeren over wanneer en of ik wel moet bij pakken. Zou t best wel kunnen verpesten..
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zelf neem altijd de helft van m'n begin dosis bij ongeveer een kwartiertje na dat mijn pil is ingeklapt. En dan blijf ik om het uur ietsje bijnemen ongeveer. Dit heeft voor mij altijd prima gewerkt, ook met het love gevoel vasthouden in hoeverre ik die nog heb. Maar je word er op een gegeven moment wel wat vaagjes van.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganjaman181 zei:
Nu ben ik bang dat ik in de trip gigantische ga twijfelen en piekeren over wanneer en of ik wel moet bij pakken. Zou t best wel kunnen verpesten..
Klik om te vergroten...

Niet doen, ik zou zelfs niet denken aan bijnemen. Gewoon 1ste startdosis en laat je gaan, denk er niet aan, je merkt zo wel wanneer het gevoel afkomt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."