#1
De voorige keer MDMA viel heel erg tegen, omdat de dosis te hoog was (190mg) kreeg ik geen love feeling. Ik heb nu twee bommetjes van 125 gaat de love dan weg als ik de tweede pak? En wanner moet ik de tweede pakken?
Ganjaman181 zei:Nu ben ik bang dat ik in de trip gigantische ga twijfelen en piekeren over wanneer en of ik wel moet bij pakken. Zou t best wel kunnen verpesten..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."