#1
Zeker niet, ik heb vijf jaar niets gebruikt maar bij de gedachte aan een goeie xtc avond begon ik ook al te rillen. Ik was zelfs kei zenuwachtig om toen een halfje te nemen, ik kende enkel de ronde pillen, had nooit van mijn leven (toen een WB) zo een gedrukte pil gezien. Je lichaam snakt er niet naar en je bent zeker niet verslaafd maar je hersenen weten gewoon dat xtc sensatie is ![:grin:]()