Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRillen

Rillen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker niet, ik heb vijf jaar niets gebruikt maar bij de gedachte aan een goeie xtc avond begon ik ook al te rillen. Ik was zelfs kei zenuwachtig om toen een halfje te nemen, ik kende enkel de ronde pillen, had nooit van mijn leven (toen een WB) zo een gedrukte pil gezien. Je lichaam snakt er niet naar en je bent zeker niet verslaafd maar je hersenen weten gewoon dat xtc sensatie is :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
die stempels worden steeds leuker, ik gebruik het al jaren niet meer, maar ben wel weer gaan verzamelen omdat de stempels en de kleuren veel mooier zijn geworden af en toe.
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb al even niet meer gebruikt (half jaar ofzo), maar lees af en toe de topics op dit forum. Soms begin ik spontaan te rillen bij het lezen over xtc, van opwinding denk ik... Klinkt dit bekend, of moet ik me vragen stellen?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
RidaDav zei:
van opwinding denk ik
Klik om te vergroten...

Je zegt het zelf al :P

Als het een half jaar geleden is dat je voor het laatst hebt gebruikt dan kan ik me best voorstellen dat je er naar uit kijkt om weer eens een keer te snoepen. Ergens zin in hebben is niet hetzelfde als verslaafd zijn, zeker niet met een half jaar pauze lijkt me. Niks aan de hand dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."