Ondanks dat iedereen anders reageert op een trip mijn persoonlijke voorkeur:
De pillen die je noemt zijn uiteraard open voor suggestie. Niemand weet wat er in zit.
Ik heb even snel gekeken op pill reports maar ook daar staat niets over een vergelijkbare (zelfs dan blijft het open voor speculatie...)
1: Ik vind het fijn om goed te eten. Aangezien ik na gebruik zeker meerdere uren totaal geen honger meer heb, kan het naar mijn mening geen kwaad om een volle maag te hebben.
Ook lijkt het mij geen overbodige luxe om een redelijke bodem te hebben voordat je wat voor drug dan ook gebruikt.
2: Sowieso een halfje en daarna nog 1. Je weet niet wat er in je pillen zit en de kans is dat je veel te hard gaat op een hele. Daarnaast is het gewenst effect vaak al bij een lagere dosis voelbaar. Hoe meer je gebruikt, hoe meer je werkt naar de ongewenste effecten (kaakschaatsen, pupillen waar je een koffiekopje op kan zetten). Wees verstandig en gebruik net als bij alcohol met mate(n).
3: Laatste woord brengt mij bij de laatste vraag. Ik zelf kan er altijd intens van genieten als ik met meerdere gebruikers ben. Ook is dit veiliger omdat je altijd nog voor elkaar kan zorgen (na 3-4 jaar weet je maar nooit hoe het in slaat, al mag je er van uit gaan dat dit goed gaat?).
De keren dat ik alleen heb gebruikt keken mensen mij vrij raar aan aangezien dit in het openbaar was. Omdat ik niets van je setting weet kan ik hier ook niet veel verder op in gaan.
Nogmaals, het blijft bij mij persoonlijke voorkeur al zou ik het tweede punt toch wel ter harte nemen.
Ik sluit af met: Fijne trip
![:)]()