Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristal

MDMA kristal

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF

Morgen ga ik op festival en de kans bestaat misschien dat ik MDMA zal nemen, maar dan in de vorm van kristallen.

Wat is de dosis die ik mag nemen? Ik wil gewoon eens een kleine tot middelmatige dosis nemen om eens kennis te maken met dit middel.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon 100mg afwegen als start dosis. Mocht je willen dan kun je later altijd iets bijpakken 50 mg ofzo?

Wanneer je geen weegschaal hebt gewoon je vinger top nat maken, in de kristallen dippen en dit oplikken tot je je lekker voelt. Wel even 30 minuten wachten na ieder likje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een weegschaal hebt zou ik voor de eerste dosering 1mg per kg afwegen en dat in een capsule of vloeitje stoppen. En dan voor de tweede dosering daar de helft van.

Het is wel zo dat die 1 tot 1,5 mg per kg richtlijn voor mdma base geldt, dus je zult wel meer moeten afwegen afhankelijk van de puurheid. Als we uitgaan van het maximale 84%, dan heb je dus 1/0.84 = 1,19 mg per kg nodig voor de eerste dosering en 0,6 mg per kg voor de tweede dosering.

Met de vinger dippen kan uiteraard ook als je geen weegschaal hebt maar is echt heel ranzig en een stuk minder precies.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon dippen, die smaak hoort erbij :grin:

maar als ik jou was zou ik het inderdaad gewoon afwegen in capsules zoals Bee al zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."