Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en moe worden/zijn

Xtc en moe worden/zijn

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LaagstreepjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Ik heb mij vandaag aangemeld als lid van dit forum. :grin:
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen...

Vorig jaar september voor het eerst xtc gedaan met mijn vriendin, dat was in 1 woord fantastisch.

Een paar weken daarna hebben we het nog eens geprobeerd met een maat van mijn vriendin erbij.
Het begon net zo geweldig maar na een 1.5 uur werd ik verschrikkelijk moe, kan een keer gebeuren dacht ik.

Daarna (januari)heb ik weer samen met mijn vriendin een pilletje gedaan. Na een half uur ben ik hard gaan zweten.. Niks van de xtc gevoeld en gelijk weer super moe...

Iemand een idee hoe dit kan?

Ik heb ADHD waarvan de H met jaren wat is verdwenen, ik ben nu 23 en slik geen medicatie.

Heb niet veel ervaring met drugs, op wiet na, daar ben ik al een aantal jaren goed mee bevriend.

Kijk hoopvol uit naar een reactie!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is idd wel mogelijk dat stimulerende middelen, waaronder xtc, een ietwat andere werking hebben door de afwijkingen in jouw hersenstructuur en -activiteit (die dus ook je aandachtsproblemen veroorzaken). Toch zijn er ook veel mensen zonder ADHD die moe worden van xtc! Daarin ben je dus in ieder geval niet de enige.
Het afnemen van hyperactiviteitsklachten vanuit kindertijd naar volwassenheid is bij ADHD vrij normaal trouwens.

Je zou kunnen proberen een wat langere pauze te nemen van xtc, dus ruim drie maanden wachten, om dan het opnieuw te proberen en af te wachten of het effect dan prettiger is.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Je zou kunnen proberen een wat langere pauze te nemen van xtc, dus ruim drie maanden wachten, om dan het opnieuw te proberen en af te wachten of het effect dan prettiger is.
Klik om te vergroten...

Dit raad ook ik je aan om te doen. Als je elke keer goed van het MDMA gevoel wilt kunnen genieten kun je het best 3 maanden er tussen laten (langer is natuurlijk beter).

Ook kun je je beter aan de aanbevolen dosis houden. Hoeveel mg MDMA nam je per keer?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier ook wel een paar keer last van gehad, dan denk je leuk naar een feest te gaan na werk en wat te gebruiken, maar dan wordt je er alleen maar moe van. Bij mij lag het er denk ik gewoon uit dat ik eigenlijk lichamelijk (en geestelijk) al uitgeput was op het moment van gebruiken. Dit gevoel werd gewoon versterkt door de drug. Ook komt dit vaker voor als je net ff te hoog doseert heb ik uit eigen ervaring ondervonden.

was je al redelijk moe toen je gebruikte? Tevens raad ik je ook aan om iets langere pauzes in te lassen, een paar weken is eigenlijk niet genoeg om te herstellen, dit duurt gewoon 2-3 maanden. wacht dan ook 3 maanden met je volgende keer en kijk hoe hij dan valt.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ooit contact gehad met een meisje met ADHD met hetzelfde probleem. Terwijl iedereen nog stond te dansen viel zij op de bank in slaap. De dosering naar beneden schroeven leek weinig uit te maken voor haar energiepeil, ik ben er wel van overtuigd dat de frequentie van invloed is zoals hierboven al genoemd is.
Inderdaad zowel fysiek als mentaal uitgerust zijn voordat je begint zou verschil kunnen maken. Die dag misschien even niet blowen (weet niet hoe vaak je dat doet) en kies voor voeding die langzame energie afgeeft (dus geen snelle suikers etc maar lekker gezond).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."