Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc dip, ontspannend

Xtc dip, ontspannend

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zowel een dip bij xtc als speed wanneer ik hoog doseer, bij lage doseringen valt het me vaak wel mee. Wel vind ik de dip altijd goed te doen als ik ook vrij ben en gewoon lekker in bed kan blijven of op de bank hangen. Als ik moet werken en mensen willen van alles van me dan heb ik het altijd wel zwaar met zo'n dip.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er ook nooit last van gehad
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelfde als Pchychedelibee. Mensen moeten niet te veel van me vragen, maar uit mezelf zal ik dan nog rustig van alles gaan doen. Op de fiets springen en op de thee gaan bij m'n oma ofzo. Ik ervaar de dip vaak wel lichamelijk, dus voel me een beetje lamlendig, verkouden, soms heb ik een mini griepje te pakken. Dan vermaak ik me alsnog prima op de bank, lekker films kijken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
kater kan ook een toestand zijn, bij mij vooral in slaap en kater :grin:

als je mdma en speed tegelijk gebruikt verhoogd de neurotoxiteit dacht ik, maar dat zoekt fool waarschijnlijk wel even voor je op. of je wel of geen alcohol drinkt maakt ook een wereld van verschil.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De combinatie van mdma en speed is extra neurotoxisch inderdaad, de kater vele malen erger en persoonlijk vind ik het effect ook nog eens tegenvallen aangezien speed de fijne mdma gevoelens onderdrukt.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afterglow noemen we dat :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik gewoon lig voel ik me meestal ook bestwel ontspannen. daar maak ik alleen geen tijd voor tegenwoordig.
S
Sync_tyskLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi ik heb van t weekend een flinke dosis mdma gebruikt en ik zit nu in de xtc dip, maar ik vind dit helemaal niet erg, de tijd gaat snel en als ik gewoon lig dan ben ik super ontspannen. Ik heb vaker xtc gedaan maar nooit een dip ervan gehad (behalve deze keer) met speed had ik wel een dip waarin ik mij echt slecht voelde. Ben ik de enige die dit zo ervaart?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."