Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel gepakt

Teveel gepakt

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister mijn 3e keer xtc gedaan het liep helemaal verkeerd af ik nam 750mg en dacht dat ik dood ging ik stond te klappertanden stuiptrekkingen over heel mijn lijf en kon amper bewegen je bent je bewust dat het niet goed gaat maar kunt nix
Hebben mijn organen schade opgelopen
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wees blij dat je er nog bent. Het is een veel te hoge dosis. Het had ook veel erger kunnen aflopen. Hopelijk zie je het als een les. Waarschijnlijk heb je niet echt schade opgelopen maar zeker weet je het niet. Maar ik acht de kans klein.

Hou voorlopig een pauze minimaal 3 maanden liever 6 maanden.

Benzoboss zei:
Ik heb gister mijn 3e keer xtc gedaan het liep helemaal verkeerd af ik nam 750mg en dacht dat ik dood ging ik stond te klappertanden stuiptrekkingen over heel mijn lijf en kon amper bewegen je bent je bewust dat het niet goed gaat maar kunt nix
Hebben mijn organen schade opgelopen
Klik om te vergroten...
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
De schade aan je organen zal wel meevallen maar als je dit vaker doet gaan voornamelijk je hersenen het niet zo leuk vinden. Het probleem is vooral dat je na deze ervaring een dosis van 250 mg als prettig kan ervarn (correct me if im wrong) en dit is nogsteeds meer dan de richtlijnen voor verantwoord gebruik. Neem in het vervolg niet meer mee dan je op de avond wil gebruiken, zo voorkom je dat je dit soort doseringen naar binnen werkt.

Neem een pauze van 5 of 6 maanden van alles dat op de serotoninereceptoren werkt en pak de volgende keer na xtc de 3 maanden pauze. Later kun je er spijt van keijgen als je dat nu niet doet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik je berichten terug lees, ben je sowieso van de hogere doseringen en neem je het veel te kort achter elkaar. 3 weken geleden (als ik je berichten goed lees), toen ook 250 mg. En nog geen week geleden 375 mg gesnoven. Dus 1375 mg binnen 3 weken. Dat is ook al behoorlijk veel. Lees je goed in over de "regels". Voorlopig de komende 3 maanden minimaal niets pakken denk ik dan maar. Liever nog langer wachten. Als je dit voortzet kun je in de toekomst wel schade aan hersenen en andere organen verwachten. En hoe is na je xtc je etentje met je vriendin gegaan?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Als ik je berichten terug lees, ben je sowieso van de hogere doseringen en neem je het veel te kort achter elkaar. 3 weken geleden (als ik je berichten goed lees), toen ook 250 mg. En nog geen week geleden 375 mg gesnoven. Dus 1375 mg binnen 3 weken. Dat is ook al behoorlijk veel. Lees je goed in over de "regels". Voorlopig de komende 3 maanden minimaal niets pakken denk ik dan maar. Liever nog langer wachten. Als je dit voortzet kun je in de toekomst wel schade aan hersenen en andere organen verwachten. En hoe is na je xtc je etentje met je vriendin gegaan?
Klik om te vergroten...
Vrij goed eigelijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzoboss zei:
[
Vrij goed eigelijk
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar! :)
Let wel op, in dit tempo xtc slikken gaat zij het 100% zeker merken op den duur.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dunnetjess33 zei:
Benzoboss zei:
[
Vrij goed eigelijk
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar! :)
Let wel op, in dit tempo xtc slikken gaat zij het 100% zeker merken op den duur.
Klik om te vergroten...
Geloof me na deze xtc ervaring te hebben gehad
Slik ik NOOIT meer pillen
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha ik geloof er geen geen klap van :wink:. Dit hoef je ook niet te roepen. We weten allemaal wel dat je als je eenmaal van de schrik bent bekomen je weer lekker een pilletje neemt. Maar doe het dan na een lange pauze en ga er goed mee om daarna. Beperk je dosis tot het minimale dan heb je er ook daadwerkelijk plezier van :)


Benzoboss zei:
Slik ik NOOIT meer pillen
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
vind je het niet zonde dat je een van de leukste drugs, die vooral de eerste paar keer het vetste is voor jezelf hebt verneukt door een debiel hoge dosering in te nemen?

hoe kom je op het idee 750mg te pakken? type je maar wat hier op het forum zonder iets te lezen?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lees vaakzat dingen op dit forum maar dacht dat ik het wel aankon stom van me
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzoboss zei:
Ik lees vaakzat dingen op dit forum maar dacht dat ik het wel aankon stom van me
Klik om te vergroten...
De denkfout die vaak in werkelijkheid wordt gebracht. Zo had ik hetzelfde probleem een aantal jaren geleden. Ben er niet super vanaf gekomen. Ik wil niet alle problemen afschuiven op MDMA misbruik, maar geloof toch dat het merendeel van de problemen MDMA als oorzaak heeft.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
750mg voor 3e keer is best veel en je hebt er niks aan, alleen maar last. Maar ik kan je best wel geloven als je soms dingen leest dat je het wilt uitproberen.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
als je 500 kilo had gewogen was het de perfecte dosering geweest. Ik denk dat je het beste minstens een half jaar van de XTC kan afblijven. 1 keer zo'n ''heroic dose'' zal geen verschil maken van leven of dood, maar ik zou zeker rustiger aandoen en je lichaam rust gunnen om te herstellen. En gezond eten!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
750mg voor 3e keer is best veel en je hebt er niks aan, alleen maar last. Maar ik kan je best wel geloven als je soms dingen leest dat je het wilt uitproberen.
Klik om te vergroten...


Ik persoonlijk vind 750 mg sowieso een heel hoge dosis, of het nou de 3e of 20e keer is. Maar ik ben sowieso van de lagere doseringen. dan voel je je heerlijk maar je bent nog "helder" genoeg om alles mee te maken en volop te genieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."