#1
Top dat je zon mooie ervaring hebt gehad. 17 is jong maar je hebt het vergeleken met veel leeftijdsgenoten best goed aangepakt. Op je blinde dosis na. Maar je betert jezelf meteen erg goed van je.
Hierbij mijn antwoorden hopelijk heb je er wat aan.
1. Qua dosering is je 50/60 misschien wat weinig. Je had wel wat moeten voelen maar het is aan de lage kant. Wel heeft MDMA een werking waar je dealer wel gelijk in geeft. Liever iets te weinig dan teveel. Hou 1,5mg aan per lichaamsgewicht en neem dat in. Als je een dosis hebt gevonden die voor jou werkt hou die dan aan de volgende keer. Hoe meer je gebruikt des te meer je strak staat en des te minder je het lekkere fijne warme open gevoel voelt wat jou juist zo ontzettend heeft aangegrepen op een goeie manier.
2. Ja dat moet je rekenen. Stel je laat het testen en het is 80% en je weegt 100mg af dan krijg je dus 80mg binnen.
3. Zo neem ik het meestal wel maar dan de eerste iets minder bijvoorbeeld 120 en daarna 40 a 60mg. Ik neem het dan 2,5 uur na eerste inname.
4. Het is voor ieder drugs gebruik aan te raden gezond te eten de dagen ervoor het kan geen kwaad natuurlijk. Ga niet met 5-HTP aan de slag van te voren. Eigenlijk ook niet erna maar daar zijn de meningen over verdeeld.
5. In bad verlies je niet echt veel extra vocht. Hou het gewoon bij dat glas per uur drinken meer niet. In bad gaan is eigenlijk niet zo handig. Je hartslag gaat al omhoog als je in een heet bad ligt. Nu met M in je systeem word je hart extra belast.
6. Het was voorheen als advies 8 weken maar is tegenwoordig 3 maanden. Ik houd zelf deze regel aan. Iets dat zoveel impact heeft op je hersenen moet je niet te vaak doen is erg slecht. Ook houd ik het liever bijzonder.
7. Dit weet ik niet precies. Ik heb het nu zelf 4 keer gedaan in een jaar en ja de 2e keer was al anders en minder magisch maar dit komt ook omdat je de eerste keer iets meemaakt wat zo onvoorstelbaar mooi en magisch is. Dat gevoel komt niet meer terug vaak. Daarna was het nog steeds echt heerlijk en liefde all over. Houd je gewoon aan 3/4 keer per jaar en dan geniet je er in ieder geval langer van. Maar je kan je afvragen heb je dat nodig waarom niet bijzonder houden en minder doen. Misschien maar 2 keer per jaar of 1 keer die keuze is aan jou. Ik wil proberen het volgend jaar 2 keer te doen max 3.
Het forum heeft een belangrijke rol en fijn dat je hier je informatie kan verkrijgen. Bij meer vragen let us know...
Hierbij mijn antwoorden hopelijk heb je er wat aan.
1. Qua dosering is je 50/60 misschien wat weinig. Je had wel wat moeten voelen maar het is aan de lage kant. Wel heeft MDMA een werking waar je dealer wel gelijk in geeft. Liever iets te weinig dan teveel. Hou 1,5mg aan per lichaamsgewicht en neem dat in. Als je een dosis hebt gevonden die voor jou werkt hou die dan aan de volgende keer. Hoe meer je gebruikt des te meer je strak staat en des te minder je het lekkere fijne warme open gevoel voelt wat jou juist zo ontzettend heeft aangegrepen op een goeie manier.
2. Ja dat moet je rekenen. Stel je laat het testen en het is 80% en je weegt 100mg af dan krijg je dus 80mg binnen.
3. Zo neem ik het meestal wel maar dan de eerste iets minder bijvoorbeeld 120 en daarna 40 a 60mg. Ik neem het dan 2,5 uur na eerste inname.
4. Het is voor ieder drugs gebruik aan te raden gezond te eten de dagen ervoor het kan geen kwaad natuurlijk. Ga niet met 5-HTP aan de slag van te voren. Eigenlijk ook niet erna maar daar zijn de meningen over verdeeld.
5. In bad verlies je niet echt veel extra vocht. Hou het gewoon bij dat glas per uur drinken meer niet. In bad gaan is eigenlijk niet zo handig. Je hartslag gaat al omhoog als je in een heet bad ligt. Nu met M in je systeem word je hart extra belast.
6. Het was voorheen als advies 8 weken maar is tegenwoordig 3 maanden. Ik houd zelf deze regel aan. Iets dat zoveel impact heeft op je hersenen moet je niet te vaak doen is erg slecht. Ook houd ik het liever bijzonder.
7. Dit weet ik niet precies. Ik heb het nu zelf 4 keer gedaan in een jaar en ja de 2e keer was al anders en minder magisch maar dit komt ook omdat je de eerste keer iets meemaakt wat zo onvoorstelbaar mooi en magisch is. Dat gevoel komt niet meer terug vaak. Daarna was het nog steeds echt heerlijk en liefde all over. Houd je gewoon aan 3/4 keer per jaar en dan geniet je er in ieder geval langer van. Maar je kan je afvragen heb je dat nodig waarom niet bijzonder houden en minder doen. Misschien maar 2 keer per jaar of 1 keer die keuze is aan jou. Ik wil proberen het volgend jaar 2 keer te doen max 3.
Het forum heeft een belangrijke rol en fijn dat je hier je informatie kan verkrijgen. Bij meer vragen let us know...
Spirit Wolf zei:Beste DF'ers,
Voorwoord:
1. We hadden de vorige keer 50/60 mg bommetje genomen waarvan we vrij weinig van voelde en we namen daarna een onbekende hoeveelheid waardoor we letterlijk over de vloer kropen en alleen maar schreeuwden: "dit is het beste gevoel ooit". Jullie kennen het wel. Dit werd als prettig ervaren. We willen de volgende keer dat in één keer hebben. Dus een dosis nemen waardoor dat meteen gebeurd. Wat wordt er aangeraden? Ik lees op internet 1/1.5 mg per kg gewicht maar er zijn mensen die 150 mg innemen terwijl je 60 wegen. Dit is dus 2.5 mg per kg gewicht. Ook zei mijn dealer dat er minstenst 90/120 mg mdma nodig is om de serotonine tank te verkrachten. Alles daarboven zal alleen maar het speedy effect versterken. Ook werkt dit op je hersenen toch? Wat heeft het dan te maken met je lichaamsgewicht. Als jullie een goede richtlijn kunnen geven hoeveel mg wat doet zou ik jullie eeuwig dankbaar zijn.
2. Mdma is nooit puur, het maximale zal rond de 84% liggen. Moet je dit ook verekenen met het maken van de bommetjes (100 mg --> 80 mg door de 80%).
3. Als er bijgenomen wordt neemt men na "?" uur de halve dosis (bijvoorbeeld van 120 mg na "?" uur 60 mg erbij). Klopt dit en na hoeveel uur?
4. Je houdt vocht vast, maar oververhitting (in combinatie met te weinig water) is ook gevaarlijk. Het gevaarlijke aan het vocht vasthouden is dat de Natrium waarde te laag licht waardoor je lever overuren maakt en je nier (in het ergste geval) uitvalt waardoor je snel op de intensive care ligt. Is het niet mogelijk om met een voedingspatroon die je de week van te voren haalt net even extra natrium (of wat je er ook uit moet halen) eruit kan halen zodat je de kans verkleind?
5. Ik spreek nu uit mijzelf, maar ik zal vast niet de enige zijn. Douchen, een bad nemen of een jacuzzi is geweldig. Dit wordt natuurlijk niet met lauwwater gedaan. Omdat het "warm" water is heb je het ook veel sneller warm / heet. Dus drinken is onzettend belangrijk op dit moment. Is 1 tot max 2 glazen per uur dan nog wel goed? Of kan je misschien in combinatie met de extra natrium die je inneemt net een glaasje meer drinken?
6. Je loopt hersenschade op. Er wordt dus aangeraden om het niet vaker dan 4/8 weken te doen. Wat is de daadwerkelijke tijd dat je het minste hersenschade oploopt want ik vind 4/8 weken erg kort.
7. Ik ben onzettend bang dat de magie van mdma gaat verdwijnen, vandaar de 1 á 2 keer per jaar. Is dit genoeg of zal ik er net wat langer voor uit trekken. Ik weet dat ik hypocriet klink maar als het moet wacht ik 2 jaar voordat ik het weer doe.
---​
En ik wilde even melden dat het onvoorstelbaar goed is dat zo'n forum bestaat. Ik lees al 3 jaar mee en hier veel informatie maar door deze forum weet ik zoveel meer over drugs. Vooral over het veilig nemen van drugs heb ik hier enorm veel over geleerd en ik besef het nu pas. Ook heeft het ervoor gezorgd dat het beter is om even te wachten voor sommige snoepgoed of zelfs niet te doen. Dus een dankjewel hiervoor!
Ook bedankt alvast voor de reacties, nog enige tips voor de volgende keer (huis setting)?
(Ik ken al veel leuke dingetjes maar ben benieuwd !)