Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het bericht gewist
bedankt voor de reacties
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste boets,
je zoon zit momenteel in plateau 4 ( 15 mg / kg ).
"Dit niveau is eigenlijk alleen bestemd voor de hele ervaren tripper. In dit stadium ben je het contact met de realiteit volledig kwijt en ben je in je eigen universum. Je kunt contacten hebben met goden, andere bizarre werelden en entiteiten.
De dosering is op dit niveau verre van veilig en alleen aan te raden voor trippers die positieve 3e plateau ervaringen hebben. Met deze hoeveelheden is kans op hersenbeschadiging reeël. Gebruik bij deze hoeveelheden ook altijd een tripsitter die je kan behoeden van nare dingen. De tripper heeft op dit plateau geen contact met de realiteit en zou bijv. kunnen stikken in zijn eigen braaksel of oververhit raken en dus is een sitter onontbeerlijk."

Zorg dat je voor hem zorgt en hou hem in het oog.
Als hij de Daro Capsules vanbinnen heeft gecrusht, dan zal de trip minder lang duren, maar indien niet het geval kan het langer duren door de trage afgifte in het medicijn.
Als ze gecrusht zijn duurt het 6 uur totdat de werking gedaan is. Het probleem is dat je van DXM een enorme 'kater' van krijgt die soms zeer lang kan duren tot zelfs een week.
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke bedankt
ik weet dus niet hoe hij ze ingenomen heeft
hij doet in elk geval heel vreemd ,is heel erg emotioneel loopt verschrikkelijk houterig
ik hou m heel goed in de gaten
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga even langs de eerste hulp! Dit is geen kattepis .
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
boets zei:
oke bedankt
ik weet dus niet hoe hij ze ingenomen heeft
hij doet in elk geval heel vreemd ,is heel erg emotioneel loopt verschrikkelijk houterig
ik hou m heel goed in de gaten
Klik om te vergroten...

Vreemd. U zei namelijk dat hij ze gisteren genomen had en nog steeds 'houterig'? Dat 'houterig' of eerder robotachtig kan betekenen dat hij nog het effect heeft, wat dus zou zeggen dat hij de bolletjes niet zou hebben gecrusht. In dat geval kan het effect zeer lang duren. Hoewel dat emotioneel gedeelte eerder een aanwijzing is op de kater ervan. Je kan misschien professionele hulp vragen (dokters, ...) als je ongerust bent.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga sowieso even langs een arts, of bel in ieder geval morgenvroeg even op.
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#7
hij is al opgenomen ergens en daar is hij gister onderzocht,daar is het dus ook gebeurt
maarja hun weten denk ik niet dat het voor deze doelen gebruikt werd
ben er zelf ook per toeval achter gekomen heb dingen uitgeprint en laat ze dat morgen ook lezen
en blijf wakker vanacht
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
...zit je zoontje dan hier op df??
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee hoezo?
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#10
t is niet in een ziekenhuis
ja ik laat t nog weten hoe het afgelopen is stuur morgen even een bericht
en bedankt nogmaals
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zou me verbazen dat ze dat niet weten in het ziekenhuis, sterkte ermee in ieder geval. Laat je nog even weten hoe het met hem is afgelopen ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
boets zei:
t is niet in een ziekenhuis
ja ik laat t nog weten
Klik om te vergroten...

Waar laat je hem dan opnemen ?
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#13
er zijn zat andere instelingen waar je opgenomen kunt worden maar dat doet er verder niet toe
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
boets zei:
mijn zoontje heeft gister 20 van die daro capsulles ingenomen
hij weegt 44 kilo
heeft iemand enig idee hoe lang dit duurt????
en kunnen we nog dingen verwachten??
alvast bedankt
boets
Klik om te vergroten...

Misschien heeft hij ook MAOi genomen? Anders duurd dit toch niet zo lang?
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry maar wat is dat??
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel een beetje raar dat ze daar dan niet weten wat DXM is, hoe willen ze hem dan verzorgen ?
Ik vraag je dit uit bezorgdheid, niet om lastig te doen. Je hoeft er niet op te antwoorden. Ben gewoon bezorgd.

Een MAO-remmer is een stof die alle afbraakprocessen in je lichaam tot stilstand brengt. Hierdoor wordt de stof niet afgebroken en duren de effecten langer.

Persoonlijk denk ik niet dat hij dat heeft genomen, dat had hij niet overleefd met zoveel DXM denk ik...

Hoeveel uur geleden heeft hij die DXM genomen ?
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#17
daarom heb ik ook dingen uitgeprint. want hij is nu thuis maar gaat morgen wel weer weg.maar dat weet ik dus niet hoe laat hij het ingenomen heeft

maar als ik t morgen nog niet vertrouw dan zoek ik sowieso hulp
of als er eerder dingen gebeuren
kijk nu steeds bij hem en voel aan m ,waak vanacht over hem
ik vat het ook niet op als lastig hoor
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel sterkte ermee :wink:
b
boetsLid
01-01-2024, 00:00
#19
dank je wel :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."