Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dank je wel"
"ik heb het bericht gewist bedankt voor de reacties"
"oke bedankt ik weet dus niet hoe hij ze ingenomen heeft hij doet in elk geval heel vreemd ,is heel erg emotioneel loopt verschrikkelijk houterig ik hou m heel goed in de gaten"
"hij is al opgenomen ergens en daar is hij gister onderzocht,daar is het dus ook gebeurt maarja hun weten denk ik niet dat het voor deze doelen gebruikt werd ben er zelf ook per toeval achter gekomen heb dingen uitgeprint en laat ze dat morgen ook lezen en blijf wakker vanacht"
"nee hoezo?"
"t is niet in een ziekenhuis ja ik laat t nog weten hoe het afgelopen is stuur morgen even een bericht en bedankt nogmaals"
"er zijn zat andere instelingen waar je opgenomen kunt worden maar dat doet er verder niet toe"
"sorry maar wat is dat??"
"daarom heb ik ook dingen uitgeprint. want hij is nu thuis maar gaat morgen wel weer weg.maar dat weet ik dus niet hoe laat hij het ingenomen heeft maar als ik t morgen nog niet vertrouw dan zoek ik sowieso hulp of als er eerder dingen gebeuren kijk nu steeds bij hem en voel aan m ,waak vanacht over hem ik vat het ook niet op als lastig hoor"