Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskalmerings pillen

kalmerings pillen

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarom wil je klam blijven op de markt?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Arizona zei:
nou ik kon er echt niks van maken of je nou klam naar de markt wil of kalm, kan me bij beide niks voorstellen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het kalm naar de markt gaan kan ik nog begrijpen, zoals JOS het beschrijft.

Bang zijn voor grote groepen mensen.

Maar het lijkt me dan dat je wel een serieus probleem hebt.
s
stippieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi

vroeger nam ik xanax in 2 per dag en was kalm na tijdje gaf huis <arts mij een andertranxéne nu is deze zwaarder want ik zelf merk dat het ni veel doet
gisteren kreeg ik van een vriend is een alprozan en dat bleek toch iets beter te zijn
maar ook maar kortstondig

nu welk van deze drie pillen zijn zwaarste of is er een betere pil om klam te blijven op de markt

groeten
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alprazolam = xanax.
Al heb je wel verschillen in doseringen, en ook retard tabletten die langer werken maar minder intensief.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arizona zei:
waarom wil je klam blijven op de markt?
Klik om te vergroten...
Idd?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pammer zei:
Arizona zei:
waarom wil je klam blijven op de markt?
Klik om te vergroten...
Idd?
Klik om te vergroten...

Dat vraag ik me dus ook af :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmkey zei:
Alprazolam = xanax.
Klik om te vergroten...

Precies, volgens mij zit het gewoon tussen jouw oren.

En inderdaad, waarom wil je rustig blijven op de markt ? :P
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
En inderdaad, waarom wil je rustig blijven op de markt ? :P
Klik om te vergroten...

Ah klam als in kalm als in rustig :-P :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arizona zei:
Sublimo zei:
En inderdaad, waarom wil je rustig blijven op de markt ? :P
Klik om te vergroten...

Ah klam als in kalm als in rustig :-P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij dacht dat hij serieus klam bedoelde ? :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stippie, ben je bang voor grote groepen mensen? Zo ja, dan moet je er maar is goed met je dokter over praten. Een vriendin van mijn moeder heeft een angst stoornis (Agorafobie) waar ze anti-depressive voor uitgeschreven krijgt. Nou is haar man wel een psychiator dus dat is natuurlijk ook wel apart.

Ik stel voor dat je gewoon wat onderzoek doet en kijkt of je jezelf erin kan vinden. Als je symptomen namelijk erg extreem zijn is een benzo'tje slikken wellicht niet genoeg op de markt...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Arizona zei:
Sublimo zei:
En inderdaad, waarom wil je rustig blijven op de markt ? :P
Klik om te vergroten...

Ah klam als in kalm als in rustig :-P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij dacht dat hij serieus klam bedoelde ? :P
Klik om te vergroten...

't Staat er toch ook :P
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Arizona zei:
Sublimo zei:
En inderdaad, waarom wil je rustig blijven op de markt ? :P
Klik om te vergroten...
Ah klam als in kalm als in rustig :-P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jij dacht dat hij serieus klam bedoelde ? :P
Klik om te vergroten...
nou ik kon er echt niks van maken of je nou klam naar de markt wil of kalm, kan me bij beide niks voorstellen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."