#1
Als je xtc gebruikt en tegelijkertijd de ritalin aan het 'testen' bent zul je niet te weten komen wat voor effect ritalin op je heeft. Je kan de plus en min punten dan niet toewijden aan de xtc noch de ritalin.spongecola zei:Ik gebruik ook niks anders. Ik hou me aan de 3 maanden regel met xtc. Wiet doe ik slechts een keer in de maand. Ik kan niet stoppen met de ritalin, aangezien ik 2 weken lang moet testen hoe het reageert.
Mijn advies is: gewoon eerst die ritalin verder uittesten. Als je dat gedaan hebt en je krijgt voortaan ritalin voorgeschreven, dan kun je altijd nog een pauzetje inlassen met de ritalin, zodat je lekker los kunt gaan op de xtc. Op deze manier heb je iig een betere kijk op wat het medicijn/de symptoomverdoezelaar met je doet.
