#1
Hooi,
Ik had afgelopen weekend een feestje en daarna een after waar ik in totaal een beetje pep en 3 pillen heb genuttigd. In een tijdsbestek van 12 uur s nachts tot ongeveer 2 uur smiddags. Nou heb ik wel vaker gebruikt maar dit was toch wel het meest wat ik gebruikt heb tot nu toe. Nou had ik op de after opeens dat ik elke paar seconden even wegviel, gewoon zwart beeld kreeg. Ik vond het echt heel eng en het bleef ook echt een paar uur aanhouden. Ben daarna gaan slapen en de volgende nacht had ik ook momenten dat ik wakker schrok terwijl ik dat gewoonlijk nooit heb. Ik heb hier nog nooit van gehoord, is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Las op internet iets over een serotonine stoornis? Wil dit iig niet meer meemaken
![:openmouth:]()
Ik had afgelopen weekend een feestje en daarna een after waar ik in totaal een beetje pep en 3 pillen heb genuttigd. In een tijdsbestek van 12 uur s nachts tot ongeveer 2 uur smiddags. Nou heb ik wel vaker gebruikt maar dit was toch wel het meest wat ik gebruikt heb tot nu toe. Nou had ik op de after opeens dat ik elke paar seconden even wegviel, gewoon zwart beeld kreeg. Ik vond het echt heel eng en het bleef ook echt een paar uur aanhouden. Ben daarna gaan slapen en de volgende nacht had ik ook momenten dat ik wakker schrok terwijl ik dat gewoonlijk nooit heb. Ik heb hier nog nooit van gehoord, is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Las op internet iets over een serotonine stoornis? Wil dit iig niet meer meemaken