Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSerotonine syndroom?

Serotonine syndroom?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij staat er in het bericht dat TS OM de maand gebruikt. Dat is ene keer n de twee maanden als ik het goed lees. Alsnog te vaak als je je echt aan de drie maanden regel wil houden.
Ook de hoeveelheid per keer is belangrijk. Hoeveel mg MDMA gebruik je per keer?
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi drugsforum, ik heb een belangrijke vraag.

Ik gebruik om de maand wel is XTC, altijd op feesten en dit is allemaal prima verlopen. Nooit klachten gehad, ziek geworden of dat ik merkte dat het steeds minder begint te worden.

Ik heb tijd geleden (half jaar zoiets) een paar keer 5 htp ingenomen, ik denk steeds 1 stuk per dag en 2 weken na een feest, en dat hield ik aan voor een week.

Merkte er geen verschil mee dus hele lange tijd geen 5 htp gebruikt.
Nu heb ik sinds vorige week toch iets van 3x twee stuks gepakt per dag.

Ik heb nu overigens ook een week vrij en al 3 dagen lang iets van 10 uur lang flink (uit)geslapen. En niks gedaan met al me energie.

Maar:
Zojuist voor het slapen dus die laatste twee stuks. Lag te denken aan het komende feest dat ik heb en werd er uberblij van. Blijer als nooit tevoren. Daarna in slaap gevallen.

Nu ben ik 2 uur verder, ben ik wakker geschoten, hyperactief en als ik in de badkamer ff ging staan dacht ik dat de verlichting wat dimmer werd.


Mijn vraag:
Kan ik nu door die laatste 2 stuks plotseling het serotonine syndroom hebben?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee gast, serotoninesyndroom is veel erger. Dit verschijnsel is mogelijk fataal en kenmerkt zich door heel andere klachten. Wat jij nu ervaart is puur het gevolg van XTC misbruik. Zeker om de maand XTC, waar ben je mee bezig gozer? Wat voor dosissen hanteer je? Pak zeker een halfjaar rust, alles daar bovenin is finaal van slag door dat gesleutel aan je receptoren. Bewijs jezelf een dienst en staak voor maanden gebruik van MDMA. Veel meer kan ik er niet van maken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
SerotonineSyndroom heb je niet hoor dat is heel andere koek, maak je liever niet mee. 5HTP moet je gewoon niet nemen net voor/na xtc gebruik.

Om op je gebruik terug te komen zoals Leipe zegt, je neemt echt teveel XTC. Elke maand zorgt ervoor dat je jou hersenen gaat slopen. Daarmee komen meer en meer de negatieve effecten opzetten en 5HTP gaat je daar echt niet bij helpen hoor. Stop enkele maanden met gebruik voor het te laat is en je jezelf levenslange schade hebt toegebracht.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je serotonine op is is die toch op, daarna zal je xtc niet zoveel meer doen wat serotonine betreft. te hoog doseren is toch niet gezond of leuker.

als je voorraad op is, en je wacht een flink aantal weken zal het toch zoveel niet uitmaken hoeveel je gebruikt hebt de laatste keer, op de kater na?
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt echt geen seritonine syndroom hoor, als ik 2x 100mg 5HTP pak slaap ik ook slecht en ben ik om 5 uur al klaar wakker. Dat in combinatie met uitslapen vind ik niet gek, dat dimmer worden van het licht kan ook het accomoderen van je ogen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."