Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA dipje pas op donderdag ?

MDMA dipje pas op donderdag ?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Zaterdag MDMA genomen, daarna was ik hele week OK,
Maar nu, donderdag zit ik opeens heel hard in een dip... Is dit normaal ?

Zou dat nog van de MDMA kunnen zijn ?
Gewoonlijk heb ik maandag / dinsdag mijn dip, en daarna is alles wel OK...

De laatste maanden heb ik mss ook wat te veel gebruikt;
nl. elke 3 weken
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb geen idee hoeveel mdma je elke 3 weken gebruikt, maar de dip komt meestal eerder, als je die al hebt.

als je altijd een dip ervaart is het misschien een idee om eens te kijken naar je gebruik.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
als je altijd een dip ervaart is het misschien een idee om eens te kijken naar je gebruik.
Klik om te vergroten...

En er iets mee doen, alleen ernaar kijken heeft niet zo veel zin namelijk
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee.
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#5
juist een stukje gelezen over mood swings en mdma

kan blijkbaar voorvallen bij "mdma abuse"... no bueno

voel me dan goed, dan slecht..... tijd vor een lange break dus
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr. MD zei:
Iemand al ooit gehoord van pas donderdag een dip ??
Klik om te vergroten...
Ja hoor. En als je zo blijft gebruiken ook woensdag. En vrijdag...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
een IBS is drie weken toch?

Ja jongens, ik ken de 3 maanden regel ook wel,
bla bla wat ben ik toch stout geweest
Klik om te vergroten...

Als je weet dat je de aanbevolen dosering aan je laars lapt kun je vervelende bijwerkingen verwachten toch? het maakt mij niet uit wat je allemaal uitspookt, maar ga dan niet naar de bekende weg vragen...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dr. MD zei:
Ja jongens, ik ken de 3 maanden regel ook wel,
bla bla wat ben ik toch stout geweest

maar, waarvoor ik dus die post aanmaakte;

Iemand al ooit gehoord van pas donderdag een dip ??
Klik om te vergroten...


Erger me volledig aan deze reactie.... als jij zo'n stoere jonge bent die de 3maanden regel kent en die volledig aan je laars lapt wat doe je dan op dit forum? Ga lekker xtc misbruiken maar kom hier dan ook niet janken dat je een dip hebt om donderdag. Die bla bla info ga ik jou nu ook niet geven :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adem in, adem uit. het is maar een trol.

ondanks het feit dat ik vind dat je helemaal gelijk hebt is het niet de moeite om aandacht te besteden aan zulke figuren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr. MD zei:
Nu is het dus toch eens tijd voor een grote pauze dus :(
Klik om te vergroten...
Maar ga je die dan ook eindelijk nemen?
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jongens jongens toch, waarom zou dit een trol post zijn ??
Mijn reactie was wel wat bot, lag een beetje aan het dipje
denk ik, waarvoor sorry

Wat ik met de 3 maanden regel doe is mijn zaak,
en dat is niet stoer maar eerder stom. Ik meld het maar
even omdat het wel relevant is natuurlijk. Als je daardoor
op je tenen getrapt bent, heb je toch eerder last van lange
tenen volgens mij hoor :) .


Khad het gisteren ook eens op reddit gevraagd, en daar waren
er wel meer mensen die hun dipje pas 5 dagen later kregen. Het
kan dus wel degelijk. Daar gaven ze overgens gewoon vriendelijk
het advies om toch maar eens min 3 maanden te stoppen.

Ondertussen gaat het al wat beter..
Was wel het typische dipje leek me

Nu is het dus toch eens tijd voor een grote pauze dus :(
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr. MD zei:
Ja jongens, ik ken de 3 maanden regel ook wel,
bla bla wat ben ik toch stout geweest

maar, waarvoor ik dus die post aanmaakte;

Iemand al ooit gehoord van pas donderdag een dip ??
Klik om te vergroten...

ik zou snel een levensverzekering afsluiten nu het nog kan.
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was echt wel een laat dipje.. Voel me terug op en top nu. Op reddit waren er wel meer mensen die dit al eens hadden meegemaakt.

Had ook last van mood swings, waarbij ik me soms ook opeens terug supergoed voelde ( afterglow). Dat is blijkbaar typisch bij MDMA misbruik.

Het was een leuk 2015, maar genoeg is genoeg voorlopig. Zo is de fun er ook wel snel af

Exceptional Insight zei:
Dr. MD zei:
Nu is het dus toch eens tijd voor een grote pauze dus :(
Klik om te vergroten...
Maar ga je die dan ook eindelijk nemen?
Klik om te vergroten...

Jah het is gedaan tot midden zomer nu... dan zullen we nog wel eens zien

kokosmakroon900 zei:
ik zou snel een levensverzekering afsluiten nu het nog kan.
Klik om te vergroten...

lol, lichtjes overdreven lijkt me. Ik ga het bij een grote pauze houden :sunglasses:
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja jongens, ik ken de 3 maanden regel ook wel,
bla bla wat ben ik toch stout geweest

maar, waarvoor ik dus die post aanmaakte;

Iemand al ooit gehoord van pas donderdag een dip ??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."