Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoor ik niet allang dood te zijn

Hoor ik niet allang dood te zijn

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spaceceesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Hoor ik niet alleen dood te zijn

Werd zwaar overmoedig.. en jij kan het stoer vinden
s
spaceceesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoef niet horen dat onverantwoord bezig ben weet ik al!
Ik weeg 60 kg en nam 1600mg mdma ik ging eens bad das tog niet normaal ofwat
Ik was erg overmoedig geworden ben wel blij dat het goed is gegaan!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Darwinistisch had ik je liever dood gezien.

Als mensen nou eens zouden beginnen met normaal gebruik en dosering opzoeken, en daarna hun drugs gebruiken...

hoe kom je trouwens op 1600mg uit? klinkt niet echt haalbaar.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoor ik niet alleen dood te zijn

Stoer verhaal man. Hoe kwam je op dit lumineuze idee?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hoeft niet te horen dat je onverantwoord bezig was, wat wil je wel horen dan? Waarom je niet dood bent? Tja, je had dood kunnen zijn van zo belachelijk veel MDMA maar dat is niet gebeurt. Voor sommigen zou dit een dodelijke dosering kunnen zijn, voor anderen blijkbaar niet.

Iedereen die hier mee leest raad ik in ieder geval sterk af om uit te zoeken tot welke van de twee jij hoort. Want als je er niet aan dood gaat, dan doe je je hersenen sowieso een hoop schade toe. Of dat nog herstelbaar is na dit soort hoeveelheden valt zeer te betwijfelen.

Kan me ook niet voorstellen dat het überhaupt een leuke ervaring is geweest. Als ik iets wil frituren ga ik zelf liever naar de snackbar.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien had hij of zij niet genoeg met 1 of 2 pillen en dan kan je wel op zo idee komen. Heb ik ook eens gehad als ik eerlijk moet zijn. Je hebt er wel niks aan om zoveel te nemen. Je bent kapot en je wilt nuchter zijn. Je mag van geluk spreken dat je niet dood of in het ziekenhuis ben.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook wel eens 1 gram gedaan over een avond heen, maar dan wel over 16 uur verspreid.

En je bent echt een achterlijke als je dat in 1 keer neemt, door mensen zoals jij in de media, krijgen de drugs een slechte naam.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
omfg zei:
Ik heb ook wel eens 1 gram gedaan over een avond heen, maar dan wel over 16 uur verspreid.

En je bent echt een achterlijke als je dat in 1 keer neemt, door mensen zoals jij in de media, krijgen de drugs een slechte naam.
Klik om te vergroten...


Ik vind een gram in 16 uur ook behoorlijke slechte reclame voor drugs hoor. Sorry bijna net zo erg dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."