Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie tegen pam?

Tolerantie tegen pam?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie stofwisseling gok ik .... inderdaad dus te vergelijken met een natuurlijke tolerantie
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik bijna nooit een slaapmiddel of angstremmer, soms na speed en soms nuchter als ik weet dat ik vroeg naar bed moet om vroeg op te staan.

Nu merk ik dat ik een best wel hoge tolerantie hebt voor pammetjes in het algemeen. Diazeapam heb ik zonder tolerantie 30-40 mg van nodig om überhaupt iets te merken, zegepalm kan ik makkelijk 50-100 mg van nemen zonder echt resultaat behalve dat ik me licht wattig voel ik mijn hoofd en sinds kort experimenteer een beetje met flunitrazepam en waar ik lees dat mensen en koek vaag van worden bij 2mg merk ik weinig tot niets, zelfs icm met alcohol. Ik heb de strip van 10 pillen nu een dikke drie weken en er zijn 6 pillen uit. Zo snel bouw je toch geen tolerantie op?

Kan het zijn dat ik een natuurlijke tolerantie heb? Ik weeg 89 kilo en gebruik verder niet noemenswaardige veel drugs, op 1 keer in de maand speed en 3 keer in het jaar xtc. LSD gebruik ik nu al een meer dan 2 maanden niet meer.

WFL is al behoorlijk vaak van 2mg en ik ben kraakhelder en weet de volgende dag ook icm met alcohol nog precies wat ik gedaan en genomen heb. Just curious of het gewoon slechte pammetjes zijn of dat meer mensen dit herkennen?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken dit maar heb wel een pak minder ervaring. IK gebruikte wekelijks (tot max 3x per week) Lorezepam (2,5mg). Dat zijn ongeveer 6 pillen in 2 a 3 weken. Toen een weekje niets gedaan en dan een dagje 4 x 2,5mg ingenomen, das 4x meer dan normaal en ik merkte er niet veel van. Toen ben ik een maand gestopt met alle pammetjes en toen ik 1 tablet nam van 2,5mg was ik zo wazig als iets, waziger als vroeger zelfs? o_O. De 2e keer dat ik dan terug nam is dan weer ook zo weinig effect, dus net of de laatste tolerantie die ik had terug daar is gewoon door terug één pammetje te nemen.

Uiteindelijk het eerste deel van men verhaal is verwant met de jouwe. Probeer es 1 maand lang geen pammetjes noch slaappillen (zolpi/zopi) en zie of je er dan nog altijd niets van voelt.

excuses indieen de uitleg wazig is maar ben nu eenmaal wazig atm
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem dus echt niet vaak een pam of any kind. Laatst met veel speed op een Temazepam en dat is echt lang geleden.

Toeval wil dus dat ik deze nu in mijn bezit heb en dat ik er gewoon niet zo vaag van wordt als de rest van de mensen die ik ken.

Of ik moet meer nemen, maar wat is de max met dat soort middelen? Of ik verwacht er gewoon te veel van. :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mwah dat voel je zelf wel aan als je doseert met halfjes of kwartjes (als je 2mg pillen hebt toch).

Ze zeggen 1mg is een dosering maar na 2mg leefde ik toch ook nog dus ik zie dit als een pleidooi voor 3mg ofzo :sunglasses:

Maarja kijk jij bent ook een stuk groter en weegt ook 30kg meer dan mij he, dan is dat niet eens zo gek volgens mij!?

Betwijfel of je er teveel van verwacht als je diazepam enzo wel lekker vindt en fluni niet. Is gewoon meer nemen denk ik :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kunnen ook wel slechtere pammetjes zijn, ik weet niet waar je ze vandaan heb..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zijn van Actavis en zijn in een strip van 10 stuks.

WFL heeft dezelfde maar ja, dat is een klein mannetje met de helft van mijn gewicht.

Merkte laatst dat als ik er twee neem ik wel goed van de kaart ben. Dus het zal wel daaraan liggen dnek ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer de enige echte: roche
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Probeer de enige echte: roche
Klik om te vergroten...
Die kunnen ook nep zijn
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winehouse zei:
Flameon zei:
Probeer de enige echte: roche
Klik om te vergroten...
Die kunnen ook nep zijn
Klik om te vergroten...

Verklaar jullie nader
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die zullen zelfs eerder nep zijn :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roche is bekend en word dus veel nagemaakt, een merk als actavis dat generieke tabletten heeft zal minder snel nagemaakt worden. Eigenlijk net als bij xtc.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ze zelf heftig misbruikt dan zal niet veel zeggen....
Maar ik neem nu incidenteel nog pammetjes nadat ik er x aantal maanden mee gestopt was. Maar heb nog steeds een bizar hoge tolerantie kan me goed vinden in deze antwoorden/topic!.
Had ik maar niet tot 20+mg flunitrazepam en 150mg flunitrazepam voor et slapen.. :flushed:

Groetjes!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Roche is bekend en word dus veel nagemaakt, een merk als actavis dat generieke tabletten heeft zal minder snel nagemaakt worden. Eigenlijk net als bij xtc.
Klik om te vergroten...

Precies. Bij dit soort shit ben je beter af met generieke eigenlijk zoals je al zei, omdat Roche het bekendst is en daar dus veel namaak in omloop is. Wel echte generieke dan, PCH of Actavis ja :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
tenzij je weet welke roche echt is aan de hand van ee R nummer :wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
ikku heb ook tolerantie tegen pam
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
ikku heb ook tolerantie tegen pam
Klik om te vergroten...
euuuh ikku ooook
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:

WFL heeft dezelfde
Klik om te vergroten...



Als ze er zo uitzien dan zijn het dezelfde ja :P

615 φ / β :grin:

Is wel al 2 maanden een leeg doosje.. :rolleyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Is wel al 2 maanden een leeg doosje.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Souveniertje?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Pammer zei:
W.F.L. zei:
Is wel al 2 maanden een leeg doosje.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Souveniertje?
Klik om te vergroten...

Dat doosje bewaar ik wel met de bijsluiter erbij (is ook grappig soms), heb ook nog een lege pot xanax. Achja sommige mensen sparen ziplockjes of lege pakkies dan vind ik dit niet eens gek toch? :P

Heb zelf trouwens nooit doosje gekocht koop meestal gewoon een strip van iemand anders. Maar krijg doosje er wel bij want niet iedereen doet even sentimenteel over die doosjes zeg maar. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."