#1
Yo junkies,
Ik heb na een week vooral met Xanax en Flunitrazepam last van rebound. De rebound is me wel iets te heftig naar m'n zin, vooral met die Xanax. Krijg er instant last van van waar ik het aanvankelijk voor gebruikte (angst) als ik ermee kap en ik blijf nog wakker ook (is niet zo'n probleem maar dan wel liefst overdag zonder verplichtingen en feessie erbij 's nachts). Ik heb nou niet echt het idee dat ik moet gaan afbouwen omdat ik met beide op een dosering van 0.5-1mg zit en die doet het nog steeds prima maar heb vooral xanax genomen. Ik moest gisteren 1mg Flunitrazepam nemen omdat de rebound mij iets te heftig werd. Vooral met Xanax is dat raar en ik heb een ernstig slaapgebrek en een wietverslaving. Nu mijn vraag of ik overmorgen 0.5mg Flunitrazepam zou nemen of gewoon gelijk moet stoppen omdat ik gewenning begin te krijgen? Of nog beter naar de psych gaan om een lulverhaal op te hangen "benzo verslaafd" en valium te krijgen gratizz omdat ik toch de indruk heb dat de rebound van benzo met lange halfwaardetijd ietwat relaxter is wat stoppen vergemakkelijkt. Xanax is ook een stuk efficiënter dan Flunitrazepam wat mij betreft en dat is voor mij een stuk gevaarlijker dan eentje die lang werkt a la diazepam wat gewoon rukspul is. Inslapers en dergelijke argh weg ermee want er is nog wiet en doorslapen is waardeloos want ik red het zonder ook.
Waar is carlitos??![:(]()
Ik heb dit al gehad en heb het geloof ik toen ook op die manier gedaan, was wel zo makkelijk. Na weekje was ik er vanaf. Maar toen had ik geen rijlessen. Nu ja, die kan ik met een rebound en teveel wiet waarschijnlijk ook wel. En dan krijg je weer angst als je niet slaapt. Oja, stoppen met alles als de rijlessen erop zitten en weer overschakelen naar wiet waar ik tegen die tijd weer van kan slapen.
Sorry als het bericht nogal onsamenhangend klinkt maar kom net uit bed en Flunitrazepam werkt 24u lang ofzo dus.. :P
Ik heb na een week vooral met Xanax en Flunitrazepam last van rebound. De rebound is me wel iets te heftig naar m'n zin, vooral met die Xanax. Krijg er instant last van van waar ik het aanvankelijk voor gebruikte (angst) als ik ermee kap en ik blijf nog wakker ook (is niet zo'n probleem maar dan wel liefst overdag zonder verplichtingen en feessie erbij 's nachts). Ik heb nou niet echt het idee dat ik moet gaan afbouwen omdat ik met beide op een dosering van 0.5-1mg zit en die doet het nog steeds prima maar heb vooral xanax genomen. Ik moest gisteren 1mg Flunitrazepam nemen omdat de rebound mij iets te heftig werd. Vooral met Xanax is dat raar en ik heb een ernstig slaapgebrek en een wietverslaving. Nu mijn vraag of ik overmorgen 0.5mg Flunitrazepam zou nemen of gewoon gelijk moet stoppen omdat ik gewenning begin te krijgen? Of nog beter naar de psych gaan om een lulverhaal op te hangen "benzo verslaafd" en valium te krijgen gratizz omdat ik toch de indruk heb dat de rebound van benzo met lange halfwaardetijd ietwat relaxter is wat stoppen vergemakkelijkt. Xanax is ook een stuk efficiënter dan Flunitrazepam wat mij betreft en dat is voor mij een stuk gevaarlijker dan eentje die lang werkt a la diazepam wat gewoon rukspul is. Inslapers en dergelijke argh weg ermee want er is nog wiet en doorslapen is waardeloos want ik red het zonder ook.
Waar is carlitos??
Ik heb dit al gehad en heb het geloof ik toen ook op die manier gedaan, was wel zo makkelijk. Na weekje was ik er vanaf. Maar toen had ik geen rijlessen. Nu ja, die kan ik met een rebound en teveel wiet waarschijnlijk ook wel. En dan krijg je weer angst als je niet slaapt. Oja, stoppen met alles als de rijlessen erop zitten en weer overschakelen naar wiet waar ik tegen die tijd weer van kan slapen.
Sorry als het bericht nogal onsamenhangend klinkt maar kom net uit bed en Flunitrazepam werkt 24u lang ofzo dus.. :P