Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe hou ik het effect langer?

Hoe hou ik het effect langer?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CVBLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
De laatste tijd gebruik ik op feesten de Rode Playboy variant de werking is erg sterk maar extreem kort voor mijn gevoel, hij werkt na een uur of 3 al uit, hierdoor ben ik erg moe als we nog een uur of 2 te gaan hebben, door de sterke werking van de pil durf ik er geen 2 te nemen.
De vraag is dus nu.. Hoe hou ik het effect langer?

Alvast bedankt! gr.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet. Je accepteert gewoon dat MDMA niet zo lang duurt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
CVB zei:
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
Klik om te vergroten...

Nee dat blijkt.

De laatste tijd gebruik ik op feesten de Rode Playboy variant de werking is erg sterk maar extreem kort voor mijn gevoel, hij werkt na een uur of 3 al uit, hierdoor ben ik erg moe als we nog een uur of 2 te gaan hebben, door de sterke werking van de pil durf ik er geen 2 te nemen.
De vraag is dus nu.. Hoe hou ik het effect langer?
Klik om te vergroten...

Je gebruikt echt veel te vaak en waarschijnlijk ook teveel. Lees je alsjeblieft in op een informatieve site over drugs.

http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-tips/

Gebruik 1 keer in de drie maanden maximaal XTC. Dat het nu niet goed werkt heeft te maken met veel te vaak xtc gebruik. Je serotonine receptoren in je hersenen worden iedere keer als je XTC doet ontzettend belast en gaan kapot. Dit moet helen en dat gebeurd zeker niet in 2 weken tijd.

Lees je alsjeblieft in en besef je even hoe idioot je bezig bent. Op deze manier kan je depressief worden en ook blijvend.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natuurlijke selectie Bob.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
Klik om te vergroten...
Nee dat blijkt.
Klik om te vergroten...
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen.

Het is altijd wel makkelijk als mensen het antwoord op hun vraag al in de vraag zelf verwerken.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
Klik om te vergroten...
Nee dat blijkt.
Klik om te vergroten...
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen.

Het is altijd wel makkelijk als mensen het antwoord op hun vraag al in de vraag zelf verwerken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
Klik om te vergroten...
Nee dat blijkt.
Klik om te vergroten...
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen.

Het is altijd wel makkelijk als mensen het antwoord op hun vraag al in de vraag zelf verwerken.
Klik om te vergroten...
Jazeker, alleen zien ze dat zelf vaak niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."