#1
Dunnetjess33 zei:Elke vriend/vriendin zijn/haar eigen pillen mee naar binnen laten nemen. Waarom zou jij risico lopen voor hen? Nou weet ik niet wat er gebeurd als politie je pakt maar 6 pillen zien zij waarschijnlijk niet als eigen gebruik.. En de pillen in een zakje (desnoods nog in een klein stukje tissue als je het zakje rot vind voelen) in je onderbroek en klaar. Ze voelen daar echt niet en ik denk dat de meesten die drugs mee naar binnen nemen, het in de onderbroek stoppen.
Ik sta soms in de rij met pillen in de onderbroek en een joint (in buisje) tussen de bilspleet!![]()
Hahahaha mooi plekje om te verstoppen xD als ze het hier vinden nemen ze het alleen in beslag maar het fouilleren gaat echt ver hier. Al je spullen moet je in een bak doen, riem af etc
