Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlaren op mijn lip en keel/gehemelte

Blaren op mijn lip en keel/gehemelte

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
De twee opties die ik zo kan bedenken zijn
- Je bijt je mond (onbewust) kapot
- Je hebt een virus/bacterie en als je aan de stimulanten gaat krijgt je immuunsysteem een klap, hierdoor kan de virus/bacterie wat 'opkomen' en krijg je blaren.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koortslip? :P
T
TomatoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo iedereen,

vorig jaar tijdens lowlands had ik een beetje teveel gebruikt. Logisch want het was mijn verjaardag dus voor mij verantwoord :openmouth: . Nu is het zo dat ik toen met blaren in mijn mond thuis kwam. Nu heb ik dus tijdens kingsland in Groningen 1 maal 4mfp gebruikt. Ik wou het wat rustig houden maar ik heb alweer blaren in mijn mond en gevoeligheid op mijn lippen. Iemand die hier ook last van heeft? En waarom gebeurt dit?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tomato zei:
Hallo iedereen,
Iemand die hier ook last van heeft? En waarom gebeurt dit?
Klik om te vergroten...

Nee nooit last van gehad , wel een gespannen kaak als ik veel mdma of andere stimuli gebruikte.
Waarom het gebeurt is simpel door de werking van dope hoe het bij jou uitwerkt.

Minder gebruiken een optie?

Wat was je dosis van 4-fmp en mdma?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk heb je het zelf kapot gebeten. Je voelt echt bar weinig pijn in je mond met xtc op. Helaas ervaringsdeskundige :(
T
TomatoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wegens ervaring met zere kaken en kapotgebeten lippen hou ik mezelf altijd in de gaten om het juist niet te doen. Dus ik denk dat het daar niet aan ligt.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan ook door teveel slikken komen. Als je een droge keel hebt door de XTC/4-FMP en je slikt vaak gaat het op een gegeven moment ook irriteren.
D
DamianosPillosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Komt omdat deze drugs synthetisch en chemisch zijn, als je dit op je tong krijgt 'bijt' het in je tong. Ik heb het ook gehad met MDMA en speed. Dit gaat vanzelf weg. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
DamianosPillos zei:
Komt omdat deze drugs synthetisch en chemisch zijn, als je dit op je tong krijgt 'bijt' het in je tong. Ik heb het ook gehad met MDMA en speed. Dit gaat vanzelf weg. :)
Klik om te vergroten...
Dit heb ik nog nooit gehad, wat voor rotzooi krijg jij van je dealer???
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
DamianosPillos zei:
Komt omdat deze drugs synthetisch en chemisch zijn, als je dit op je tong krijgt 'bijt' het in je tong. Ik heb het ook gehad met MDMA en speed. Dit gaat vanzelf weg. :)
Klik om te vergroten...

Wil je nou echt onzin verkopen in je eerste posts? Van alles is synthetisch(niet op natuurlijke wijze verkregen), en eigenlijk alles chemisch(door scheikundige reacties tot stand gekomen). zelf een brood bakken, uit biologische ingrediënten is hartstikke scheikundig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."