Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnorme dinsdagdip

Enorme dinsdagdip

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
b
bultzandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga eerst maar eens net zo lang vd mdma afblijven totdat ik me weer helemaal de oude voel.
Is er hier iemand verstand heeft van andere uppers die het serotonine niveau niet zo aanspreken?
Dit zou voor mij eventueel een optie kunnen zijn.
t
t3ll4v1stLid
01-01-2024, 00:00
#2
lepelbakje zei:
Ik ga eerst maar eens net zo lang vd mdma afblijven totdat ik me weer helemaal de oude voel.
Is er hier iemand verstand heeft van andere uppers die het serotonine niveau niet zo aanspreken?
Dit zou voor mij eventueel een optie kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
Speed en Coke zijn goeie opties naar mijn mening! :)
Die spreken beide je seratonine voorraad niet aan :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
^Dat is waar maar het kan nog steeds van invloed zijn op je stemming. Ik heb zelf ook wel eens een dip gehad van speedgebruik. Al voelt voor mij speed wel stukken 'veiliger' dan xtc.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
^Dat is waar maar het kan nog steeds van invloed zijn op je stemming. Ik heb zelf ook wel eens een dip gehad van speedgebruik. Al voelt voor mij speed wel stukken 'veiliger' dan xtc.
Klik om te vergroten...
Precies dat inderdaad, als je nu echt depressief bent van de xtc kun je andere uppers ook maar beter even laten liggen tot je weer helemaal de oude bent.

t3ll4v1st zei:
Die spreken beide je seratonine voorraad niet aan :)
Klik om te vergroten...
Ik heb het je nu zo vaak zien schrijven dat het geen toeval meer lijkt, het is serOtonine.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou überhaupt even geen middel nemen dat de balans in je hersenen verstoort (wellicht psychedelica, maar daarvoor moet je dan wel sterk in je schoenen staan) wanneer je je zo matig voelt. Ook van iets wat niet op je serotonine werkt (zoals speed) kan je een dip krijgen, heb ik helaas zelf ook meerdere keren ondervonden. Ik zou gewoon even wachten met het gebruiken vna drugs totdat je je weer goed voelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."