Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsclozan werkt niet

clozan werkt niet

34 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#1
P.s nog vraagje. ALs je dit mengt met alcohol, heb je dan sneller effect?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
10mg clotiazepam staat inderdaad ongeveer gelijk aan 10mg diazepam.
Vreemd dat je daar niks van voelt, maar er zijn nou eenmaal mensen met een hoge natuurlijke tolerantie. Was je maag een beetje leeg bij inname? Volgens mij heet dat effect op de biologische beschikbaarheid.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Frustrerend.. Kan toch nie dat da niet werkt.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik had een vraagje ivm het geneesmiddel clozan (clotiazepam). Ik vind er nogal weinig informatie over op het forum.

Ik had gisteren 5pilletjes (10mg) genomen. 2 na mekaar, daarna eentje na een halfuurtje, nog eentje na een halfuurtje, en dan een paar uren tussen nog eentje. Ik merkte nauwelijks verschil van gevoel. Ik heb me normaal kunnen gedragen, voelde me niet echt ontspannen en ben zelf nog weggeweest.
Enig idee hoe dit zou komen? (de clozan is wel degelijk echt want mijn moeder krijgt hiervoor een voorschrift bij de dokter) (ik heb ook geen caffeïne gebruikt).

En dan nog een andere vraag: Kan het kwaad als ik bv een week aan een stuk 5pilletjes op een dag neem en daarna niets meer?

Groetjes
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
5 a 10mg Clozan staat gelijk aan 10mg Diazepam, voelde zelf na 15mg genoeg.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, kvind het raar dat ik er niets van voel. Misschien meer pakken of is dat niet verstandig?
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb er nu nog 2 genomen. Kdenk niet dat ik op dit forum antwoord zal krijgen omdat denk ik niemand het antwoord weet. groets
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Khad voldoende gegeten normaal. en wat kan je doen tegen die biologishe beschikbaarheid?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hypodermic zei:
Khad voldoende gegeten normaal. en wat kan je doen tegen die biologishe beschikbaarheid?
Klik om te vergroten...
Biologische beschikbaarheid is de mate waarmee het lichaam het medicijn/de drug opneemt.
Er zijn verschillende factoren die de biologische beschikbaarheid beinvloeden.
O.a.:
-Inhoud maag
-Leeftijd
-Snelheid spijsvertering
-Conditie&lichamelijke toestand.


Aan de laatste drie kun je op korte termijn weinig doen, maar sommige drugs/medicijnen werken slechter/beter op een volle/lege maag.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#10
En is bij clozan aangewezen op een lege of volle maag te nemen?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hypodermic zei:
En is bij clozan aangewezen op een lege of volle maag te nemen?
Klik om te vergroten...
Dat zal wel op de bijsluiter staan/zal de dokter wel tegen je zeggen?

Om eerlijk te zijn denk ik het beste op een lege maag(4 uur geleden laatste maaltijd) En dan in een keer 10mg. Maar wacht hier dan een paar dagen mee, je hebt nu een kleine tolerantie opgebouwd, waardoor je minder effect kan verwachten.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hypodermic zei:
Ik pak het gewoon voor recreatief gebruik, niet om medische redenen.
Bedankt voor de informatie Mister:) !!

x x x
Klik om te vergroten...
Geen probleem man, help graag waar het kan met mijn kennis :)
Doe voorzichtig and have fun!

De middelen versterken elkaar enorm. Als je het doet begin dan met 10mg van je clozan, en drink daarna rustig een biertje, wacht het effect af, en eventueel nog een. Maar wees heel voorzichtig, de hartslag kan gevaarlijk laag worden.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Okido, ik ben weer een paar weetjes rijker^^
Danke!
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb er nu 6 ingenomen met een bierje met een laag alcoholgehalte. Nog steeds geen effect.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben bang voor je dat clozan geen recreatieve waarde voor je gaat geven, met alcohol erbij zou je van een benzo echt wel wat versterking moeten voelen.
Heb zoiets als jouw ook een keer met Bromazepam en Nitrazepam gehad, of het heeft 0% fun factor of ik was genept met fake.
Vind zelf toch alprazolam en diazepam bij mij nog steeds van alle benzodiazepines de persoonlijk de meest recreatieve waarde hebben, met en zonder alcohol natuurlijk :beer:
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alright, thanks for the tip. Alcohol wordt klaargezet :grin:
groetssx
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ALs ik er 7 neem, is het niet schadelijk veronderstel ik?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet niet hoeveel je er dan totaal vandaag ophebt? maar 14mg in een keer kan geen kwaad nee.
g
gast333Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In totaal 7pillen van 10mg
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
7 pillen van 10mg is wel veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."